Opera/IE og validering
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 13-07-01 01:34

Hej,

Jeg har lige kigget lidt rundt, og så vidt jeg kan se er der ikke nogle svar
på mit sprg.

Jeg har lavet en nydelig enkel side med tabels i Macromedia's Dreamweaver 4.
I min IE ser den rigtig fin ud (IMOH), men ser jeg den i Opera er de sorte
tabel-streger blevet til dybdegjorte udstående rammer.

Hvordan validerer man sin html/php kode således at man ved den ser ens ud i
henholdsvis Opera, IE, NetScape og hvad har vi...?

Gode råd er forhåbentlig gratis =)

// Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-07-01 05:15

Fri, 13 Jul 2001 02:33:40 +0200, skrev "Søren Aaholm Møller"
<swdata@image.dk>:

>Hvordan validerer man sin html/php kode således at man ved den ser ens ud i
>henholdsvis Opera, IE, NetScape og hvad har vi...?

Kommer de nok aldrig til, men det er vel heller ikke strengt
nødvendigt.

>Gode råd er forhåbentlig gratis =)

Ja,men en url til din side ville hjælpe meget m.h.t. det aktuelle
problem.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Kim Blindbæk

Dato : 13-07-01 07:59

Søren Aaholm Møller wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Hvordan validerer man sin html/php kode således at man ved den ser ens ud i
> henholdsvis Opera, IE, NetScape og hvad har vi...?

Har du husket at angive tabellen til border="0", IE kan godt finde ud af at
tabellerne er hvide, men det kan opera ikke!

/KIM

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer