Program ala dvdshrink
Fra : Claus Sikora

Dato : 08-09-07 12:25

Jeg savner et program i stil med dvdshrink til min mac..
Er der nogle der kender sådan et der har samme funktionalitet?

/Claus

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-07 15:01

On 2007-09-08 13:24:42 +0200, Claus Sikora
<claussikoraDELETEME@DELETEMEgmail.com> said:

> Jeg savner et program i stil med dvdshrink til min mac..
> Er der nogle der kender sådan et der har samme funktionalitet?
>
> /Claus

Lidt mere simpelt, så Popcorn (Roxio) der vist er bygget ind i
nyeste/nyere Toast Titanium.
Kan ikke klare kryptering, men det kan DVDshrink vel heller ikke.

mvh. Joakim

Fra : Lyrik

Dato : 08-09-07 21:53

Den 08.09.2007 kl. 13:24 skrev Claus Sikora
<claussikoraDELETEME@DELETEMEgmail.com>:

> Jeg savner et program i stil med dvdshrink til min mac..
> Er der nogle der kender sådan et der har samme funktionalitet?
>
> /Claus
+++++++++++++++++
Næh den er unik. Kør den i Parallels Windows XP eller dual Boot.:
http://www.luen.dk/shrink.divx

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Jesper

Dato : 08-09-07 23:51

Claus Sikora <claussikoraDELETEME@DELETEMEgmail.com> wrote:

> Jeg savner et program i stil med dvdshrink til min mac..
> Er der nogle der kender sådan et der har samme funktionalitet?
>
> /Claus

Hvis du kombinere FairMount med enten DVD2One eller Toast 8, så har du
samme funktionalitet.
FastDVDCopy kan det samme men er dyr og dårlig.
--
Jesper

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-09-07 14:23

Claus Sikora <claussikoraDELETEME@DELETEMEgmail.com> wrote:

> Jeg savner et program i stil med dvdshrink til min mac..
> Er der nogle der kender sådan et der har samme funktionalitet?
>
> /Claus

prøv evt. dvd2one - kender ikke dvdshrink, så det er kun et gæt...

se:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/19238
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : P. Rongsted

Dato : 13-09-07 11:49

On Sat, 08 Sep 2007 13:24:42 +0200, Claus Sikora
<claussikoraDELETEME@DELETEMEgmail.com> wrote:

>Jeg savner et program i stil med dvdshrink til min mac..
>Er der nogle der kender sådan et der har samme funktionalitet?

Jeg har ikke fundet et, som kan helt det samme. Men til at rippe med
bruger jeg Mac The Ripper: http://www.mactheripper.org/ det er mere
som DVD Decrypter.

Du kan også rippe og konvertere til MPEG-4 i et hug med Handbreak
(findes også til Linux og Windows): http://handbrake.m0k.org/

Til at konvertere mellem forskullige formater er Visual Hub rigtigt
god: http://www.techspansion.com/visualhub/ Det er dog ikke gratis men
koster kun 23.32 USD.

Peter