Vurdering: PowerBook G4, 1 Ghz, 1.25 GB RA~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 04-09-07 22:45

Jeg overvejer at sælge min PowerBook

Den er pæn og velholdt, har et lidt træt batteri.

Der er selvfølgelig AirPort og Bluetooth i.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 05-09-07 15:06

Jesper Haaber Gylling wrote:
> Jeg overvejer at sælge min PowerBook
>
> Den er pæn og velholdt, har et lidt træt batteri.
>
> Der er selvfølgelig AirPort og Bluetooth i.

Folk her kan sikkert godt svare, men for god ordens skyld skulle du
måske prøve i d.m.p.e.mac. ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 05-09-07 16:55

> Folk her kan sikkert godt svare, men for god ordens skyld skulle du
> måske prøve i d.m.p.e.mac. ;)

Jeg spørger lige dumt: Hvad er det?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 05-09-07 17:02

Jørgen Angel <angelFJERN@inet.uni2.dk> wrote:

> Jeg spørger lige dumt: Hvad er det?

dk.marked.privat.edb.mac

--
Mvh Martin

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-09-07 17:42

angelFJERN@inet.uni2.dk (Jørgen Angel) writes:

> Jeg spørger lige dumt: Hvad er det?

Lykkehjulet, naturligvis. Vil du købe en vokal?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Henrik Enslev

Dato : 05-09-07 21:33

> Jeg overvejer at sælge min PowerBook
>
> Den er pæn og velholdt, har et lidt træt batteri.
>
> Der er selvfølgelig AirPort og Bluetooth i.

Måske afhængig af skærmstørrelse også, og strængt taget kunne den vel
være en Ti Book? Hvis vi antager, at det er en alu på 15" er den vel 4 -
5 K værd.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-09-07 22:44

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Måske afhængig af skærmstørrelse også, og strængt taget kunne den vel
> være en Ti Book? Hvis vi antager, at det er en alu på 15" er den vel 4 -
> 5 K værd.

Det er en 12" alu og jeg beklager at jeg har postet i forkert gruppe.