Boot Camp
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-07 15:48

Hej

Jeg overvejer en Macbook men har brug for XP. Dilemma :)

Jeg har prøvet Boot Camp på en bekendts Macbook med en "normal" XP og
det virkede perfekt.

Min egen XP disk er en SP2 Prof. Studieversion, dvs. en Upgrade..
MEN.. den fungerer jo som en single-install - den spørger ikke engang
efter en Windows 98 fx som verifition.

Apple skriver:

Important:
You must use a single full-install Windows installation disc (Service
Pack 2
is required for Windows XP installations). Do not use an upgrade
version of Windows
and do not install an earlier version of Windows XP and attempt to
update it later to
SP2. Use only 32-bit versions of Windows.

Betyder det, at jeg godt kan bruge min XP eller hvordan?

Jeg kan tolke det som, at den ikke kan bruges. Men jeg kan også tolke
det, at det som ikke virker er dem som kræver fx. Windows 98
installeret først.... og at min derfor ikke vil blive et problem.

Nogle med lidt erfaringer?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 31-08-07 18:30

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> det, at det som ikke virker er dem som kræver fx. Windows 98
> installeret først.... og at min derfor ikke vil blive et problem.

Tjae, jeg har en XP Pro Service Pack 1. Den har jeg så selv slipstreamet
til en SP2, som nu ligger på sin egen CD, og det fungerer perfekt:

<http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sp2_slipstream.asp>

Så jeg vil tro at det bare vil fungere.
--
Per Erik Rønne