Søgemaskiner
Fra : JDD

Dato : 13-11-07 19:57

hej

jeg har været ved at lave en lille start af en hjemmeside for min brors
byggefirma, men jeg kan ikke finde firmaet via google, hvad kan man gøre.
Jeg har sat ting i headeren der skulle hjælpe metaname osv.

er der en af jer klogehoveder der vil tjekke den her www.damkjaerbyg.dk

Jan Damkjær
Huginsvej 19
7800 Skive
29625011

Fra : Jesper Hansen

Dato : 13-11-07 20:11

"JDD" <Jdd@thorpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> byggefirma, men jeg kan ikke finde firmaet via google, hvad kan man gøre.
> Jeg har sat ting i headeren der skulle hjælpe metaname osv.

Der kan gå uger før googles søgebot kommer forbi dine sider.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-11-07 20:38

"JDD" <Jdd@thorpost.dk> skrev :

>jeg har været ved at lave en lille start af en hjemmeside for min brors
>byggefirma, men jeg kan ikke finde firmaet via google, hvad kan man gøre.
>Jeg har sat ting i headeren der skulle hjælpe metaname osv.

Derudover er den ikke særlig søgemaskinevenlig,
dårlig title (der burde stå noget mere)
ingen brug af overskrifter
(fx er det store Damkjærbyg ikke en overskrift)
ingen alt og title på billedet

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : JDD

Dato : 15-11-07 20:07

Takker for indputtet

Fra : Biker-Torben®

Dato : 20-11-07 16:04

"JDD" <Jdd@thorpost.dk> wrote in message
> [...]
> byggefirma, men jeg kan ikke finde firmaet via google, hvad kan man gøre.
> Jeg har sat ting i headeren der skulle hjælpe metaname osv.

Du kan måske speede processen lidt op ved at gøre Google opmærksom på din
side via denne side:
http://www.google.com/addurl/

Mvh
Torben