Asus V7100 prob. i Counter-Strike, under W~
Fra : Bean

Dato : 12-07-01 23:25

Hej!

Jeg har et: Asus V7100 Geforce 2 MX - Jeg har nogle problemer med det i
windows 2000. Problemet opstår når jeg vil spille Counter-Strike (1,1) - Men
den driver der er med til grafikkortet går PCen i stå efter et par sek.

Jeg har prøvet andre spil med begge drivere, de virker fint i windows, samt
i andre spil! - Jeg har spillet en del UT med den nyeste driver der var
ingen problemer der, dog oplevede jeg at UT låste ved driveren der var med
til mit kort? - Så det kan godt tænkes at det ikke er den bedste windows
2000 driver der er med til kortet!

Men de nyeste drivere fra NVIDA.com virker spillet slet ikke, når jeg går
ind i half-life, sker der ikke noget, skærmen slukkes bare!

PC opsætning:
Intel Celeron 300 mhz.
192 mb ram.
MS. Windows 2000 Pro. dk. [SP2 installeret samt DirectX 8a]

mvh. Bean [beanworld@hotpop.com]

Fra : Bear

Dato : 15-07-01 00:07

Prøv med nogle andre drivere til grafikkortet, eksempelvis WHQL drivere.

http://www.the-ctrl-alt-del.com/Drivers.htm

Bear

ICQ: 2745075

Fra : MasterYeti

Dato : 15-07-01 16:42

Gå ind og tjek i din BIOS, hvilken hastighed AGP-slottet kører med (1X, 2X,
4X) og sæt det et tak ned.
MX-kort har ofte problemer med at de får PC'er til at fryse ved for høje
AGP-hastigheder .. jeg skulle stille mit ned fra 2X til 1X

Held og Lykke
MasterYeti