Rodriguez og Tarantino
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-11-07 00:11

Måske har der været møflet nok rundt i dem i tridligere tråde, men er
der nogen af jer der orker at fortælle mig - bare sådan i hovedtræk og
rimeligt kortfattet - hvad *sammenhængen* er mellem Death Proof,
Grindhouse og Planet Terror?

Og hvad der menes med de adskillige 'fake trailer segments'?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Fra : Jesper

Dato : 15-11-07 06:39

http://imdb.com/title/tt0462322/faq
--
Jesper
- Jeg sover godt om natten, når han passer på mine penge.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-11-07 11:49

Jesper skrev bl.a.:

> http://imdb.com/title/tt0462322/faq

Ja, der står jo nok alt hvad hjertet kan begære. Jeg var nu mere
interesseret i et overskueligt koncentrat på nogle få linjer. Men tak
alligevel. Ser nu at Wikipedia har en kortfattet artikel om Grindhouse.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som oftest kun udtaler sig på egne vegne.

Fra : Per

Dato : 15-11-07 13:15

I USA blev de vist som en Grindhouse double feature, men i Danmark har man
delt det op i to film. Ingen af dem var dog noget særligt.