Endnu en eftersøgning af film
Fra : Anders Houmark

Dato : 14-11-07 23:07

Hej Gruppe

En ven har for et par dage siden spurgt mig, om jeg kunne komme i tanke om
navnet på den film, hvor et alm. passagerfly flyver meget tæt op på grænsen
mellem atmosfære og rum, og da de lander på Jorden igen er alle mennesker
forsvundet.. Det er vist noget med, at Jorden også er ved at forsvinde?

Der er ca. 10 personer på flyet, inkl. personale osv..

Kan nogen huske hvad den film mon hedder?

På Forhånd tak
Anders Houmark

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-07 23:26

Hej!

Anders Houmark wrote:
> [...]
> mellem atmosfære og rum, og da de lander på Jorden igen er alle mennesker
> forsvundet.. Det er vist noget med, at Jorden også er ved at forsvinde?

Hmm, et *longshot*, men flg. tv-film minder mig om det du skriver:

http://www.imdb.com/title/tt0112040/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Fl. Baumann

Dato : 15-11-07 00:18

"Anders Houmark" <sunsitenews@fjerndette.andersh.dk> skrev i
meddelelsen news:473b71df$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> meget tæt op på grænsen mellem atmosfære og rum, og da de
> lander på Jorden igen er alle mennesker forsvundet..

The longeliers (tror jeg den hed)
Mand falder i søvn i fly og vågner ved at alle i flyet er
fordampet og der er ingen der svarer i kontroltårnet..... jeg
læste den på et fly på vej fra US til Tokyo
--
Fl. Baumann

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-11-07 18:27

Hej!

Fl. Baumann wrote:
> The longeliers (tror jeg den hed)

Tæt på ihvertfald

Jamen, så er der jo tre personer der er helt enige. Det bliver spændende om det
er den rigtige film... :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-11-07 21:05

> Hej!

> Tæt på ihvertfald
>
> Jamen, så er der jo tre personer der er helt enige. Det bliver spændende
> om det er den rigtige film... :)

Det var den rigtige! Mange tak

Mvh Anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-11-07 23:25

On Nov 14, 11:07 pm, "Anders Houmark"
<sunsiten...@fjerndette.andersh.dk> wrote:
> [...]
> forsvundet.. Det er vist noget med, at Jorden også er ved at forsvinde?
>
> Der er ca. 10 personer på flyet, inkl. personale osv..

Det er en Steven king bog oversat til film. Langoliers hedder den:
http://www.imdb.com/title/tt0112040/

Med venig hilsen
Lars Hoffmann