Sci-Fi movie of the year - synes jeg.
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 14-11-07 21:48

http://www.amazon.com/Jerome-Bixbys-Earth-John-Billingsley/dp/B000UYX4Q8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1195073093&sr=1-1

Get it, watch it, love it.

En af de film jeg bare er nødt til at eje, efter at have set den.
Helst i flere kopier, så jeg kan give den til venner og familie.

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Morten Steen

Dato : 14-11-07 21:59

> Get it, watch it, love it.
>
> En af de film jeg bare er nødt til at eje, efter at have set den.
> Helst i flere kopier, så jeg kan give den til venner og familie.

Den har jeg aldrig hørt om, men den vil jeg HELT sikkert støve op! Ligner
sci-fi lige efter mit hoved! :D
Tak for tippet. Skal nok poste her, når jeg har fået den set. :D

Morten

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-07 22:42

Hej!

Thomas Hejl Pilgaard wrote:

> [...]
>
> En af de film jeg bare er nødt til at eje, efter at have set den.
> Helst i flere kopier, så jeg kan give den til venner og familie.

Jeg vil tage dig op på ovenstående og få den set. Sci-fi er ellers en
nedprioriteret genre lige pt. synes jeg

Har heldigvis stadig en del B5 i mellemtiden

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-11-07 23:05

> Jeg vil tage dig op på ovenstående og få den set. Sci-fi er ellers en
> nedprioriteret genre lige pt. synes jeg

Jeg vil også prøve at få fingre i den. Og helt enig med sci.fi, det er meget
lidt jeg har set i år.. satte for nylig Mission To Mars på DVD'en, fordi jeg
syntes det var længe siden jeg havde set en sci-fi - og jeg kunne huske alle
mine andre sci-fi film udenad :-/

Mvh Anders

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-07 23:21

Hej!

Anders Houmark wrote:
> [...]
> syntes det var længe siden jeg havde set en sci-fi - og jeg kunne huske alle

Yikes, M2M er da en af de større "gysere" i nyere filmhistorie. Den er helt
deroppe sammen med The Core / Armageddon o.lign.

Nuvel, du bør se flg. film igen:

Blade Runner
Alien 1+2
12 Monkeys
Dark City
Matrix trilogien
Serenity
Back to the Future trilogien
Fifth Element
Event Horison (hvis man er desparat

Og så er der jo StarTrek filmene hvis man er til den slags.

Så skulle du vist være beskæftiget et par weekender

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : JYH

Dato : 15-11-07 14:50

Kim Voss Schrader wrote:

> Nuvel, du bør se flg. film igen:
>
> Blade Runner
> Alien 1+2
> 12 Monkeys
> Dark City
> Matrix trilogien
> Serenity
> Back to the Future trilogien
> Fifth Element
> Event Horison (hvis man er desparat

Glem ikke:

Terminator 1+2+3
X-Men 1+2+3
Taken
Plan 9 from Outer Space

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-11-07 18:25

Hej!

JYH wrote:
> Glem ikke:
>
> Terminator 1+2+3

3'eren sutter r*v, men de to første er klassikere efter min mening.

> X-Men 1+2+3

Mjaeh, det er da ok.

> Taken

Har jeg aldrig set.

> Plan 9 from Outer Space

Gudefilmen :) Har den et eller andet sted på VHS.

Så kan man jo samtidigt se selve filmen om Ed Wood, som også hedder Ed Wood. God
underholdning om en speciel mand :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-11-07 18:29

On Thu, 15 Nov 2007 18:25:27 +0100, Kim Voss Schrader wrote:

> Gudefilmen :) Har den et eller andet sted på VHS.

Skulle man have lyst til at se den, er her et link til filmen.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7038656109656489183

--
Send de autonome i arbejdslejr.

Rent-A-Troll.

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-11-07 21:33

> Yikes, M2M er da en af de større "gysere" i nyere filmhistorie. Den er
> helt deroppe sammen med The Core / Armageddon o.lign.

hehe ja den var nu ikke super fed, præcis som jeg kunne huske. Synes dog den
har et eller andet element i sig, som gjorde at jeg alligevel ikke mente
tiden var spildt, som den ville være hvis det f.eks. havde været The Core
jeg havde set :)

> Nuvel, du bør se flg. film igen:
>
> Blade Runner
> 12 Monkeys
> Dark City
> Serenity
> Back to the Future trilogien
> Fifth Element

Alle disse har jeg genset inden for de sidste 6-8 måneder

> Alien 1+2
Er for skræmmende for mig. Hader at få chok når jeg sidder og ser film. Vil
hellere have noget hvor man lever sig ind i historien, i stedet for at man
sidder og venter på næste chok. Synes Aliens er mere ovre i horror/drama
genren..

> Matrix trilogien
Uha det skal kun være 1'eren. De efterfølgende 2 gjorde mig helt deprimeret,
de var så elendige.

> Event Horison (hvis man er desparat
Så skal man være virkelig desparat! Eller også skal man se første halvdel og
så slukke

> Og så er der jo StarTrek filmene hvis man er til den slags.
> Så skulle du vist være beskæftiget et par weekender

Uha dem har jeg set op til flere gange.. Star Trek er sejt :D

Tror jeg skal se Nærkontakt Af 3. Grad næste gang jeg sætter en DVD på.. Det
er længe siden jeg har set den :)

Mvh Anders

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-11-07 21:58

Hej!

Anders Houmark wrote:

> "Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Alle disse har jeg genset inden for de sidste 6-8 måneder

Hmm, så langt så godt :)

> [...]
> sidder og venter på næste chok. Synes Aliens er mere ovre i horror/drama

Det er efter min mening noget af det allerbedste sci-fi genren har at tilbyde.
Men suit yourself.

> Uha dem har jeg set op til flere gange.. Star Trek er sejt :D

Ok. Har du så fået set alt TNG, Voyager og Enterprise? Der venter jo 18 sæsoner
med guf for hightech freaks :)

> Tror jeg skal se Nærkontakt Af 3. Grad næste gang jeg sætter en DVD på.. Det
> er længe siden jeg har set den :)

God plan, den glemte jeg.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Optimus Prime

Dato : 15-11-07 16:55

Thomas Hejl Pilgaard skrev:
> En af de film jeg bare er nødt til at eje, efter at have set den.
> Helst i flere kopier, så jeg kan give den til venner og familie.

Sjovt jeg så den lige igår (i samme by endda) og vil bakke dig op - det
er en fortrinlig lille film...

Men tænk i stil med KPAX og pas på med forventningerne til Sci-Fi... Det
er en meget afdæmpet film med få skuespillere, stort set kun en lokation
og tydeligvis filmet på et meget lavt budget (ikke en eneste explosion);
men alligevel er det en af de få film som formår at kilde hjernen lidt
mens man ser den