julepynt til hus - plastik julepynt ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-07 17:56

Hej med jer

Kan i hjælpe mig

jeg har brug for julepynt til huset lavet i plastik f.eks jule klokker -
julekugler osv det skal være lidt større end normalt kugler måske i 30 cm ,
kan i evt henvise til nogle hjemmesider , dem jeg har set på har ikke rigtig
noget

håber i kan hjælpe mig

knus

Carina

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-11-07 19:55

> julekugler osv det skal være lidt større end normalt kugler måske i 30 cm
> , kan i evt henvise til nogle hjemmesider , dem jeg har set på har ikke
> rigtig noget

Ikea har i noget i virkeligheden. Ved ikke om de har det på hjemmesiden.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-07 20:17

Ok det må jeg se på der er ikke noget på nettet, jeg tænker på noget
julepynt ala det der er som udstilliger på gaderne osv

Carina

Fra : Armand

Dato : 13-11-07 20:11

Carina Jensen skrev:
> [...]
> julekugler osv det skal være lidt større end normalt kugler måske i 30 cm ,

Brainstorm: I skolens formningstimer lavede vi papmaché kugler ved at
omvikle en ballon med papir/lim -strimler, og jeg har siden set lamper
fremstillet på samme måde, dog med høstbindgarn.
Måske at en ballon omviklet med husholdningsfilm, som efterfølgende
bliver "afstivet" med nogle lag spray-lak og afsluttende med punktering
og fjernelse af ballonen, kan ende som en stor (struktur-)klar kugle :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-07 20:19

> [...]
> "afstivet" med nogle lag spray-lak og afsluttende med punktering og
> fjernelse af ballonen, kan ende som en stor (struktur-)klar kugle :-/

Ja det er rigtigt , det kunne jeg selv gøre men kunne også godt bruge nogle
stor julehjerter i plastik, det skal jo være rimeligt
holdbart når det skal være udenfor, også er det nok flottere det man kan
købe

det skal være noget lign det der bliver brugt som gade julepynt

Carina