Røgdetektor/røgalarm...
Fra : S@ndman

Dato : 05-11-07 11:54

Hejsa,

Har kigget på nettet og kan ikke umiddelbart finde nogen
regler på området. Vi har fået bygget nyt hus og vores
elektrikker har sat en røgalarm op i vores bryggers. Dette
mener jeg er i underkanten, men vil gerne kunne henvise
til en form for dokumentation. Huset er 159kvm i et plan,
med en garagekælder på 75kvm. Det er med IHC.

Jeg vil gerne vide hvor mange jeg skal have op og om jeg
kan kræve en i kælderen?

Jimmy

Fra : M.N,

Dato : 05-11-07 13:39

Der findes ikke specifikke regler for private huse.....du må selv til
lommerne...

Mich.

Fra : Leonard

Dato : 05-11-07 15:08

On Mon, 5 Nov 2007 11:53:35 +0100, S@ndman wrote:

> Jeg vil gerne vide hvor mange jeg skal have op og om jeg
> kan kræve en i kælderen?

Du kan da kræve alt det du vil, men du kommer selv til at betale for
dem, det er jo dit hus og altså er der kun dig til at betale.
--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/