Garageportåbner fra Bygma
Fra : Mr. Nobody

Dato : 25-10-07 12:48

Hej

Jeg påtænker at købe en Garageportåbner og har set at Bygma har en på tilbud
i denne ugen til 658kr
men kan den trække en vippe træport op/i ? porten er en standart træport den
glider fint og nemt men jeg er i tvivl om sådanne en portåbner kan gøre
arbejdet.

Hilsen Jesper
http://www.wanted-more.dk/

Hellere komme for sent i dette liv, end for tidligt i det næste.

Fra : Mr. Nobody

Dato : 25-10-07 23:33

Hej igen

Ja jeg svare lige selv på denne her.

Jeg havde ikke set at spørgsmålet var besvaret andet steds i gruppen,så vi
ser bort fra denne her.

Jesper