Dræbersneglens æg - lige nu
Fra : Per Toustrup

Dato : 24-10-07 13:46

Jeg har netop fundet æg i græskanten, der ligger ind til bed m.m.,
hvor dræbersneglen har lagt flere tusinde æg. De er små, hvide og
ligger gemt i græskanten. Nu de er opdaget går jagten ind med
gasbrænder.
Jeg ville gerne uploade billeder af æggene, men det kan ikke lade sig
gøre.

Ovenstående blot til orientering for nu skal jeg på jagt igen.

mvh
Per

Fra : Armand

Dato : 25-10-07 01:11

Per Toustrup (slet MAE72) skrev:
> [...]
> hvor dræbersneglen har lagt flere tusinde æg. De er små, hvide og
> ligger gemt i græskanten. Nu de er opdaget går jagten ind med

Rent guf for vinbjergsnegle!!

--
Armand.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-10-07 22:43

"Per Toustrup (slet MAE72)" <lisper@MAE72privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre.
>
> Ovenstående blot til orientering for nu skal jeg på jagt igen.

Der skal da være noget til pindsvinene at gå i gang med til foråret

Ja, vi har pindsvin.
Nej, vi har næsten ingen snegle set i år.

)))

--
mvh Uffe