Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop Elements 6 igen?
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-11-07 18:45

Jeg har downloaded en prøveversion og har installeret den på min arbejds Pc.
Derefter har jeg købt programmet og har installeret det på min hjemme Pc og
på en IBM Thinkpad. På ingen af disse tre Pc'er virker hjæpefunktionen. En
..html fil kan ikke findes af Elements selv om den ligger hvor den skal og
jeg har lavet en genvej til den på desktoppen, men det er jo ikke optimalt.

Har andre været ude for dette?

Peter Jensen

Fra : Jane

Dato : 12-11-07 19:29

"Peter Jensen" <peter.oeberg@gmail.com> wrote in

> [...]
> om den ligger hvor den skal og jeg har lavet en genvej til den på
> desktoppen, men det er jo ikke optimalt.

Ja, jeg downloadet prøveversionen i søndage, og jeg har samme problem,
selvom jeg har geninstalleret det, som programmet foreslår(har gjort det 3
gange) har også prøvet at installer det på 2 andre computer, men det er det
samme, hjælpefunktionen virker bare ikke. :(

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-11-07 19:40

"Peter Jensen" <peter.oeberg@gmail.com> skrev :

>Har andre været ude for dette?

Ja, hvis det er på en dansksproget Windows, den kan ikke finde ud
af, at hjælpefilen ligger i en mappe med danske tegn.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-11-07 19:47

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis det er på en dansksproget Windows, den kan ikke finde ud
> af, at hjælpefilen ligger i en mappe med danske tegn.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Jeg havde selv den samme mistanke. Elements ved nok ikke hvad
"\Programmer\Fælles filer" betyder. Jeg håber at det er den eneste fejl som
den danske Windows er årsag til.

Peter Jensen

Fra : Pico

Dato : 13-11-07 00:40

Peter Jensen wrote:
> [...]
> "\Programmer\Fælles filer" betyder. Jeg håber at det er den eneste
> fejl som den danske Windows er årsag til.

Er det så ikke muligt at lave en mappe som Element forventer filen ligger i
og deri lægge en kopi af hjælpefilen ?
--
MVH
Pico

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-11-07 18:45

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det så ikke muligt at lave en mappe som Element forventer filen ligger
> i og deri lægge en kopi af hjælpefilen ?
> [...]
Joh, måske. Elements regner med at filen ligger her: C:\Programmer\FÃ|lles
filer\adobe\Help\en_US\Photoshop/6.0\PHOTOSHOP\PHOTOHOPELEMENTS_HOMEPAGE.html
og Windows kan ikke li' disse uheldige tegn i FÃ|lles og /6.0. Man burde
kunne finde denne sti i registreringsdatabasen og rette den til.

Peter Jensen

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-11-07 19:11

"Peter Jensen" <peter.oeberg@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og Windows kan ikke li' disse uheldige tegn i FÃ|lles og /6.0. Man burde
> kunne finde denne sti i registreringsdatabasen og rette den til.

Det kan jeg bare ikke.

Peter Jensen