Hvor dum kan man være?
Fra : snuden

Dato : 15-11-07 09:22

Normalt ønsker jeg egentlig det bedste for de fleste mennesker, men denne
unge mand der har bevist hvor lille en hjerne han er udstyret med, fortjener
i den grad ALDRIG at kunne sætte sig bag et rat igen. Jeg har ABSOLUT INGEN
forståelse for eller den mindste medlidenhed med ham og håber inderligt at
det eneste han kan fremover er, at blinke med øjnene!!!!!

http://ekstrabladet.dk/112/article359516.ece

Snuden

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-11-07 09:35

snuden skriver:

> [...]
> forståelse for eller den mindste medlidenhed med ham og håber inderligt at
> det eneste han kan fremover er, at blinke med øjnene!!!!!

Nej tak. Det er sku for dyrt for os andre. Men pigen ved siden af fandt
ud af, hvad det betyder at bruge selen (eller ikke).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jakob

Dato : 15-11-07 10:11

> [...]
>

> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Har lidt svært ved at have ondt af folk der ikke bruger selen.

Fra : Leonard

Dato : 15-11-07 10:25

On Thu, 15 Nov 2007 10:11:29 +0100, Jakob wrote:

> Har lidt svært ved at have ondt af folk der ikke bruger selen.

Desværre er der som regel en hel familie og en masse andre, der bliver
berørt af et dødsfald, så det er ikke kun et personligt anligende om man
vælger at overleve.

Det er desuden den værste opgave en politibetjent kan få, at skulle
fortælle forældre, at deres teenager ikke kommer hjem mere ...

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Jakob

Dato : 15-11-07 10:27

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er desuden den værste opgave en politibetjent kan få, at skulle
> fortælle forældre, at deres teenager ikke kommer hjem mere ...

Enig. Min medfølelse går også til familien. Kan selv huske hvor nervøs min
mor var hver gang jeg skulle ud at køre som 18årig, og lige fået kørekort.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-11-07 11:15

> [...]
> ABSOLUT INGEN forståelse for eller den mindste medlidenhed med ham og
> håber inderligt at det eneste han kan fremover er, at blinke med

Vi sad lige her og snakkede om vi kunne afvise sådanne brugere hvis de
bliver henvist her til, der er sgu nogle sager hvor man kan have det svært
med at være helhjertet inde i sagen.

Setf

Fra : ShutEye

Dato : 15-11-07 14:18

> Vi sad lige her og snakkede om vi kunne afvise sådanne brugere hvis de
> bliver henvist her til, der er sgu nogle sager hvor man kan have det svært
> med at være helhjertet inde i sagen.

Hvem vi? Hvor? Hvaffor brugere?

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-11-07 14:41

Vi arbejder med IT og kommunikation til handicappede og har en del
trafikskadede.

Stef

Fra : ShutEye

Dato : 15-11-07 15:06

> Vi arbejder med IT og kommunikation til handicappede og har en del
> trafikskadede.

Nu giver det mening :)

Fra : Klaus G.

Dato : 15-11-07 16:36

> Nu giver det mening :)
Enig, jeg sad også og tænkte præcis det samme som dig :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-11-07 03:18

Næ, men hendes familie gør.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-07 15:13

> [...]
> ABSOLUT INGEN forståelse for eller den mindste medlidenhed med ham og
> håber inderligt at det eneste han kan fremover er, at blinke med

Det er en meget dum handling, ingen tvivl om det, men omvendt tror jeg også
han så rigeligt har fået sin straf nu.

og mine tanker til de efterladte...

Fra : Mogens

Dato : 15-11-07 17:29

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ABSOLUT INGEN forståelse for eller den mindste medlidenhed med ham og
> håber inderligt at det eneste han kan fremover er, at blinke med

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men dét er netop forskellen på
at være gammel og ung. Som ung gør du ofte noget, du med erfaring i
baghovedet aldrig kunne finde på (gammel). Jeg hørte det i sidste uge
fra en BZ'er, der for en del år siden havde været med til at smadre
McDonalds og Bankerne på Nørrebro...

At køre om kap og flintre afsted uden at have det fornødne kendskab
til biler og køreteknik er en dum og dødbringende cocktail. Chaufføren
kommer næppe aldrig over at være skyld i sine venners død, og sådan
skal dét nok være...