Skruphamrende-bindegale-vanvittige lastbil~
Fra : -= JF =-

Dato : 14-11-07 23:08

Man tror sgu at det er løgn, men prøv at se dette overvågningskamera fra
en motorvej!
http://www.sikvid.com/media/6338/Crazy-Truck-Drivers.html

--
Mvh. John

Fra : JL

Dato : 14-11-07 23:23

"-= JF =-" <null@null.null> wrote in message
> Man tror sgu at det er løgn, men prøv at se dette overvågningskamera fra
> [...]

Damn hvor sindsygt!

Fra : Jimboo

Dato : 14-11-07 23:33

Ja, umiddelbart ser det jo tosset ud, men det kunne jo tyde på at der er et
eller andet der gør at de er nødt til at gøre som de gør i og med at alle
lastbilerne gør det, de er vel ikke alle tossede, vel?

kurt

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 14-11-07 23:49

"Jimboo" <kn@nospamfordmotorsport.dk> writes:

> Ja, umiddelbart ser det jo tosset ud, men det kunne jo tyde på at der er et
> eller andet der gør at de er nødt til at gøre som de gør i og med at alle
> lastbilerne gør det, de er vel ikke alle tossede, vel?

En uannonceret lav bro, mon ikke?

Fra : Jimboo

Dato : 15-11-07 00:17

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> En uannonceret lav bro, mon ikke?
Ja eller en ulykke eller lig. men at kalde dem det man gør er måske lige i
overkanten.

Kurt

Fra : PMH

Dato : 15-11-07 00:10

"Jimboo" <kn@nospamfordmotorsport.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, umiddelbart ser det jo tosset ud, men det kunne jo tyde på at der er
> et eller andet der gør at de er nødt til at gøre som de gør i og med at
> alle lastbilerne gør det, de er vel ikke alle tossede, vel?

Den eneste der kan forsvares bare lidt, det er den sidste
der bakker på vejen ved siden af motorvejen, de andre
er da komplet vanvittige..

PMH

Fra : Klaus G.

Dato : 15-11-07 06:16

> Ja, umiddelbart ser det jo tosset ud, men det kunne jo tyde på at der er
> et eller andet der gør at de er nødt til at gøre som de gør i og med at
> alle lastbilerne gør det, de er vel ikke alle tossede, vel?
Er der virklig noget i din verden, som kan retfærdiggøre at en lastbil må
lave en u-vending og så køre i forkeret vejbane på en motorvej? Jeg kan ikke
komme på nogen ting...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Dak

Dato : 15-11-07 10:44

> Er der virklig noget i din verden, som kan retfærdiggøre at en lastbil må
> lave en u-vending og så køre i forkeret vejbane på en motorvej? Jeg kan
> ikke komme på nogen ting...

ja en lav bro som kun gør at vedkommende kan vende om, og så kan det være
han tror det er en landevej istedet måske?

der findes vel også lastbil spøgelsesbilister?

Fra : ShutEye

Dato : 15-11-07 15:37

> ja en lav bro som kun gør at vedkommende kan vende om, og så kan det være
> han tror det er en landevej istedet måske?

Så må man sgu gribe knoglen og få hjælp fra myndighederne.
Det de (fleste) gør på den video er komplet sindssygt og var da også ved at
resultere i flere ulykker

> der findes vel også lastbil spøgelsesbilister?

Haha ... NOT!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-11-07 09:28

On Wed, 14 Nov 2007 23:07:40 +0100, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Man tror sgu at det er løgn, men prøv at se dette overvågningskamera fra
>en motorvej!
>http://www.sikvid.com/media/6338/Crazy-Truck-Drivers.html

Det er såmand bare et eksempel på "Jeg har den største bil, så jeg kan
gøre hvad der passer mig".

--
Thomas

Tillykke til VOK.
Og et "So long, Suckers!" til pattebørnene på "Rød Stue" samt NA.

Fra : Dak

Dato : 15-11-07 10:45

> Det er såmand bare et eksempel på "Jeg har den største bil, så jeg kan
> gøre hvad der passer mig".

Eller at der lige er en lav bro man ikke kan køre under og de ikke har nogen
anden mulighed end at vende om på en eller anden måde?

Fra : ShutEye

Dato : 15-11-07 15:38

> Eller at der lige er en lav bro man ikke kan køre under og de ikke har
> nogen anden mulighed end at vende om på en eller anden måde?

Nej nu må du FANDEME holde op!!!
De er jo ved at slå andre mennesker ihjel!

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-07 18:11

[snip]
> Eller at der lige er en lav bro man ikke kan køre under og de ikke har
> nogen anden mulighed end at vende om på en eller anden måde?

Jeg håber godt nok ikke du har kørekort...

Mvh
Michael

Fra : -= JF =-

Dato : 15-11-07 18:47

Dak skrev:

> Eller at der lige er en lav bro man ikke kan køre under og de ikke har nogen
> anden mulighed end at vende om på en eller anden måde?

Det er sgu da ligemeget om så broen er faldet ned på motorvejen.
Uanset hvad, så er det rablende sindsygt det de laver.

Ind i nødsporet og træk håndbremsen, ring til strisserne og lad dem gøre
det nødvendige - f.eks. at standse trafikken og lade lastvognene vende.

--
Mvh. John

Fra : Bjarne

Dato : 15-11-07 10:14

"-= JF =-" <null@null.null> wrote in message
> Man tror sgu at det er løgn, men prøv at se dette overvågningskamera fra
> en motorvej!
> http://www.sikvid.com/media/6338/Crazy-Truck-Drivers.html

Det sq da imponerende... Wauv, det svarer til jeg kører ned af rampen på
Hillerødmotorvejen og ser skiltet "Omkørsel Skagen"... Så kunne det være jeg
foretog mig noget "dumt" hehehe... Der er stensikkert en eller anden
forklaring, men vildt, det er det!

mvh
Bjarne

Fra : Per Thomsen

Dato : 15-11-07 10:57

> Man tror sgu at det er løgn, men prøv at se dette overvågningskamera fra
> en motorvej!
> http://www.sikvid.com/media/6338/Crazy-Truck-Drivers.html

Gyyys

Per