Total OT: Kan du lade være med at grine.
Fra : Henrik B.

Dato : 14-11-07 16:56

Der er efterhånden så meget negativitet og spydigheder hér i gruppen. Så hér
er et klip der giver smil på læben - ka' du lade være med at grine? (Husk
lyden)
http://www.youtube.com/watch?v=v_enYxIftwE

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-07 17:05

> Der er efterhånden så meget negativitet og spydigheder hér i gruppen.

Er det blevet værre synes du?

>Så hér
> er et klip der giver smil på læben - ka' du lade være med at grine? (Husk
> lyden)

Kan sagtens lade være med, at grine.. det er jo en baby... nogle vil nok
huske jeg hader børn så det er måske grunden dertil

Fra : Otto J

Dato : 14-11-07 18:44

> Kan sagtens lade være med, at grine.. det er jo en baby... nogle vil nok
> huske jeg hader børn så det er måske grunden dertil

Katte er bare sjovere...
http://www.youtube.com/watch?v=MQ4vmSvCVbc

Om jeg fik en million, kan jeg ikke lade være med at flække når jeg ser
klippet med killing vs kaktus... (ca. 1.30 inde)

Mvh. Otto

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-07 18:59

> Katte er bare sjovere...
> http://www.youtube.com/watch?v=MQ4vmSvCVbc

Nemlig.. hehe.

> Om jeg fik en million, kan jeg ikke lade være med at flække når jeg ser
> klippet med killing vs kaktus... (ca. 1.30 inde)

Hvis du giver mig en million vil jeg gerne gøre forsøget.. men det
bliver svært

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-11-07 09:20

On Wed, 14 Nov 2007 18:59:19 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Nemlig.. hehe.

>Hvis du giver mig en million vil jeg gerne gøre forsøget.. men det
>bliver svært

Ellers spørg om Otto vil sætte en ISF-kalibrering på højkant til sommer.

Jeg har lige set klippene, og jeg fortrak ikke en mine, da jeg hader
disse kræ. Men hvis der var ét med en kat i en tændt mikrobølgeovn, så
kunne det være...

--
Thomas

Tillykke til VOK.
Og et "So long, Suckers!" til pattebørnene på "Rød Stue" samt NA.

Fra : BJ

Dato : 14-11-07 17:08

Fra : BJ

Dato : 14-11-07 17:11

KLIP

> Der er efterhånden så meget negativitet og spydigheder hér i gruppen.

Jamen dog..

> Så hér er et klip der giver smil på læben - ka' du lade være med at grine?

Han er da sød og har et skønt (meget taknemmeligt) grin.

> (Husk lyden)

Jo jow, nu er det jo godt 24 år siden, man havde sådan en i stolen, men
forhåbentlig kommer der nogle børnebørn!!..)

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 14-11-07 17:45

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Han er da sød og har et skønt (meget taknemmeligt) grin.
> Jow jow, nu er det jo godt 24 år siden, man havde sådan en i stolen

Sikkert derfor at man ikke synes, det er noget særligt.
Samme her...

Fra : BJ

Dato : 14-11-07 17:55

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sikkert derfor at man ikke synes, det er noget særligt.
> Samme her...

Nu må du ikke tage modet (ikke mindst deres eksponeringstrang) fra de
unge/yngre.

De skulle gerne producere et utal af børn, så vi gamle kan få en tryg
alderdom i Danmark.

Så gå bare til den, vi skal nok heppe og smile til jer.

HUSK: Vent ikke til i mellem 35 og 45 år med at få børn. I skulle gerne
opleve deres opvækst sammen med dem!

mvh
Bjørn J.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-11-07 17:57

> Så gå bare til den, vi skal nok heppe og smile til jer.

Jeg lukker lige døren er det okay??

> HUSK: Vent ikke til i mellem 35 og 45 år med at få børn. I skulle gerne
> opleve deres opvækst sammen med dem!

Enig..

Fra : Henrik B.

Dato : 15-11-07 10:16

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Så gå bare til den, vi skal nok heppe og smile til jer.

Fedtsmil er mere uhyggeligt end rart...

> HUSK: Vent ikke til i mellem 35 og 45 år med at få børn. I skulle gerne
> opleve deres opvækst sammen med dem!

Tooo late. Det er også ligegyldigt, vi forventer at leve længere end din
generation.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : BJ

Dato : 15-11-07 10:39

KLIP

> Tooo late. Det er også ligegyldigt, vi forventer at leve længere end din
> generation.

O.k. vi lærte jo også i valgkampen at et parti lovede os 3 ekstra leveår
efter 2025, hvis vi stemte på det..

mvh
Bjørn J.