Billigst og bedst ?
Fra : Kim S

Dato : 14-11-07 16:55

Jeg er på udkig efter noget som opfylder flg. krav:

Skal opfylde det daglige behov med både småture og længere stræk.
Skal trække hestetrailer, dvs en påhængsvæg på >2200kg
Meget gerne med aut. gear.
Må egentlig godt være på gule plader, men ikke et krav.

Skal jeg se efter nyt / brugt ?
Import fra Tyskland, med evt. ombygning til gulplade ?
Måske noget fra før '98, hvis det er velholdt, a.h.t. afgifter ?

Mvh, Kim

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 14-11-07 20:38

On 14 Nov., 16:54, "Kim S" <John...@Falskmail.dk> wrote:
> [...]
> Import fra Tyskland, med evt. ombygning til gulplade ?
> Måske noget fra før '98, hvis det er velholdt, a.h.t. afgifter ?

Der er jo mange muligheder, men i hvilket prisleje skal det være?

Mikael

Fra : Kim S

Dato : 14-11-07 21:00

<MikLarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
On 14 Nov., 16:54, "Kim S" <John...@Falskmail.dk> wrote:

>Der er jo mange muligheder, men i hvilket prisleje skal det være?

100-300K...

Mvh, Kim

Fra : Allan F

Dato : 15-11-07 03:04

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> <MikLarsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> 100-300K...
>
> Mvh, Kim

Hvad med en VW Touran 2.0 140 Hk med DSG-gear?

Allan F

Fra : Leonard

Dato : 15-11-07 10:02

On Thu, 15 Nov 2007 03:03:51 +0100, Allan F wrote:

> Hvad med en VW Touran 2.0 140 Hk med DSG-gear?

Må den det?

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Kim S

Dato : 15-11-07 11:50

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i meddelelsen

> Må den det?

Nope... Max 1600kg i flg. Færdselsstyrelsen.

Mvh, Kim