Kodning af fjernbetjening til Passat 3B 19~
Fra : lenn@mail.dk

Dato : 12-11-07 20:06

Hej Folkens

Mine 2 fjernbetjeninger til centrallåsen i min Passat 3B5 fra 1997 er
pludselig holdt op med at virke - først den ene så den anden.

Jeg kan se på den røde diode på fjernbetjeningen, at de sender et
signal, men der sker intet. Kan man selv "tilmelde" dem til bilen igen
eller skal man forbi et værksted for at gøre dette???

Jeg har kigget i min manual Jeg skiftede batteri i den ene
fjernbetjening, og fulgte instruktionen i manualen. Men lige lidt
hjælper det... Kan det være fordi, at den instruktion der er i
manualen er til en nøgle med indbygget fjernbetjening - og de 2
fjernbetjeninger jeg har, er "eksterne" - dvs. fjernbetjeninger der
hænger i nøgleringen - (sorte med en rød og en grå knap på)..?

LL

Fra : EXIT

Dato : 12-11-07 20:56

har du prøvet at sidde inde i kabinen når du aktivere dem.

Fra : lenn@mail.dk

Dato : 12-11-07 21:02

On 12 Nov., 20:55, "EXIT" <Herog...@mestude.dk> wrote:
> har du prøvet at sidde inde i kabinen når du aktivere dem.

Jeps - det hjælper heller ikke...

Fra : Bent Fer

Dato : 12-11-07 21:39

<lenn@mail.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hej

På min gamle Vecta, skal man sætte tændingen til, og derefter trykkke på en
af knapperne, så er den klaret.

mvh Bent

Fra : lenn@mail.dk

Dato : 12-11-07 21:47

> På min gamle Vecta, skal man sætte tændingen til, og derefter trykkke på en
> af knapperne, så er den klaret.
>
> mvh Bent

det har jeg også prøvet, bare for at prøve noget... men det hjælper
heller ikke...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-11-07 21:59

lenn@mail.dk skriver:

> [...]
> fjernbetjeninger jeg har, er "eksterne" - dvs. fjernbetjeninger der
> hænger i nøgleringen - (sorte med en rød og en grå knap på)..?

Er der originalt VW logo på ?

For mig lugter det lidt af at det er eftermonteret centrallås af et
andet fabrikat....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe