Olieforbrug, Honda Civic
Fra : ShutEye

Dato : 12-11-07 13:48

Hejsa

Hvornår skal man bekymre sig om olieforbrug?
Har en Civic fra 10/95 der har kørt 194.000.
Den bruger ca 1 - 1½ liter mellem olieskift (10.000).
Der er ikke noget at se i kølevandet og tændrørene har det også fint.
Den spilder ikke en dråbe - altså ud på vejen :)

Er der noget at bekymre sig over?

mvh

Ole

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-11-07 14:22

ShutEye wrote:

> Er der noget at bekymre sig over?

Næh - ikke før den bruger en liter pr. 1000km.

Hvis man alligevel har knastakslen ude i anden anledning kan man jo
hygge sig med at skifte paraplyer.

--
vh
Torben

Fra : ShutEye

Dato : 12-11-07 18:30

> Næh - ikke før den bruger en liter pr. 1000km.

Ja okay, der er heldigvis et stykke vej endnu :)

> Hvis man alligevel har knastakslen ude i anden anledning kan man jo hygge
> sig med at skifte paraplyer.

Hygge sig? Knastaksel? I samme sætning?

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-11-07 07:15

ShutEye wrote:

> Hygge sig? Knastaksel? I samme sætning?

Sorry, jeg roder mest med luftkølede MC'er

--
vh
Torben

Fra : ShutEye

Dato : 13-11-07 07:23

> Sorry, jeg roder mest med luftkølede MC'er

:)