Bagagerumsplads - Her snydes også.
Fra : BJ

Dato : 12-11-07 11:32

Autobild har lavet en test/måling af den faktiske plads i forskellige bilers
bagagerum opgivet af fabrikkerne.

Der er mange steder langt fra fabrikkernes drømme til den virkelige verden:

http://www.autobild.de/artikel/Themen-Testberichte-Das-passt-wirklich-rein-_449375.html

mvh
Bjørn J.

Fra : Møller

Dato : 12-11-07 11:54

BJ skrev:
> [...]
> bagagerum opgivet af fabrikkerne.
>
> Der er mange steder langt fra fabrikkernes drømme til den virkelige verden:

Hvorfor er man også gået bort fra ølkassemål?:
Man fyldte de gode gamle træølkasser i en bil og bagageklap skulle kunne
lukkes:

Møller

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-11-07 12:11

Møller wrote:

> Hvorfor er man også gået bort fra ølkassemål?:
> Man fyldte de gode gamle træølkasser i en bil og bagageklap skulle
> kunne lukkes:

Der kan være seks af de nye bag i Xsara'en. Testet her i weekenden

Ebbe

Fra : BJ

Dato : 12-11-07 12:25

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvorfor er man også gået bort fra ølkassemål?:

Det er man heller ikke, min trailer er ganske regulær i sine mål og
teoretisk er the sky the limit..

mvh
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 12-11-07 15:46

On Mon, 12 Nov 2007 12:24:37 +0100, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>KLIP

>Det er man heller ikke, min trailer er ganske regulær i sine mål og

Nix, ikke så meget øl til den Herre.

Du må pænt nøjes med de 4 meter vi andre får tildelt.

Til gengæld kan du jo forlænge arrangementet til 16.5 meter, hvis du
ellers kan holde dig under de 3500 kg.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-11-07 19:25

Folmer Rasmussen wrote:

> Du må pænt nøjes med de 4 meter vi andre får tildelt.

Det er nu ikke alle, der holder sig til det. I dag overhalede jeg en
lastbil med en traktor på ladet, hvor rotorblinket på traktoren var ved
ar ridse undersiden af motorvejsbroen.

Fly