Øl er godt med ny signatur !
Fra : Øl er godt !

Dato : 11-11-07 10:56

Nu med ny signatur af hensyn til Finn !

--
Nå , så du får "rekvalme" af alle der stemmer på DF ?
En rimelig stor del af Danmarks befolkning du vil skide på..

MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 11:01

Jeg er enig.
NA går stærkt tilbage.
Selv Asger Aamund er i stærk tvivl om, hvor han skal
sætte sit kryds. Han tror ikke helhjertet på NA mere.
Selveste Gitte Seeberg fatter ikke, hvad han vil i NA,
og mener, Aamund ikke har fattet partiets politik.

Så NA er en ballon, hvor gassen omsider er gået fløjten.

Derfor stemmer vi på Dansk Folkeparti, for de er det
eneste parti, som kan kontrollere regeringen.

Og det går jo godt i Danmark !!!

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-11-07 11:13

"Eque" <-> skrev :

>Derfor stemmer vi på Dansk Folkeparti, for de er det
>eneste parti, som kan kontrollere regeringen.

Gider i pille væk med det politik snavs ?

--
Jan_stevns

Fra : ShutEye

Dato : 11-11-07 11:46

> Gider i pille væk med det politik snavs ?

Enig!
Når man begynder at diskutere folks sigs skal det være i rette fora.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-11-07 11:16

Øl er godt ! skrev:
> [...]
> Nå , så du får "rekvalme" af alle der stemmer på DF ?
> En rimelig stor del af Danmarks befolkning du vil skide på..

Den er to linjer for lang.
(4 x 72 tegn)

At opfordre til at stemme på et bestemt parti op til et valg er jo nok
også en rekvalme. Men det var nu mere når folk vil sælge en bil eller
noget andet jeg tænkte på. Der kan de bruge signaturen uden problemer
med mig.

--
MVH Finn
Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.

Fra : Øl er godt !

Dato : 11-11-07 12:27

> [...]
> MVH Finn
> Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.
> Har du overskud til at vise hensyn til mig?

LOL...

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-11-07 12:53

Øl er godt ! skrev:
> Nu med ny signatur af hensyn til Finn !

PLONK.....

Fra : Finn Guldmann

Dato : 11-11-07 13:36

Tommy Fer skrev:
> PLONK.....

Det behøver du ikke for min skyld.

--
MVH Finn
Stod det til mig blev det sådan at en ulovlig ophængt valgplakat kostede

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 20:49

"Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte> skrev i en meddelelse

> Nå , så du får "rekvalme" af alle der stemmer på DF ?
> En rimelig stor del af Danmarks befolkning du vil skide på..

Egentligt ikke. Mindre end en ottendedel (1/8), så det er da ikke en særlig
stor del af befolkningen.

--
xxx