Vinduesviskere, hvilke?
Fra : Bjarne

Dato : 09-11-07 14:17

OK, der er sikkert blevet spurgt om dette førhen, men det jo altid relevant.

Mine viskere er hermed erklæret elendige, jeg har behov for nogle nye, men
er lidt i tvivl om hvilke jeg bør købe?
Nogle råd?

Er der nogen som har prøvet nogle som de faktisk er blevet overraskede over?

Det til en BMW E46

mvh
Bjarne

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-11-07 15:20

On Fri, 9 Nov 2007 14:16:49 +0100, "Bjarne" <vesterport@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Nogle råd?
>
>Er der nogen som har prøvet nogle som de faktisk er blevet overraskede over?

Jeg købte et sæt Valeo-viskerblade hos T. Hansen, og de var rigtigt
gode...i hvert fald bedre end Bosch Twin.

--
MuhammeDanmark? NEJ TAK!

Stem på DF d. 13. november!

Fra : PMH

Dato : 09-11-07 16:47

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg købte et sæt Valeo-viskerblade hos T. Hansen, og de var rigtigt
> gode...i hvert fald bedre end Bosch Twin.

Jeg er helt enig, BOSCH var gode engang, men de sidste
3 par jeg har haft var noget skrammel, og holdt ca. 1 mdr.
så begyndte de at trække striber. Og det er jo ikke fordi
de ikke er dyre nok.
Valeo er efter min mening mange længder bedre.

> --
> MuhammeDanmark? NEJ TAK!
>
> Stem på DF d. 13. november!

Igen er jeg helt enig..

PMH

Fra : Fly Christensen

Dato : 09-11-07 16:58

PMH wrote:
> "Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er helt enig,(...) Valeo er efter min mening mange længder bedre.

Kender dem ikke selv, men alle i Mitsibishi-Power-Board køber kun
Valeo-viskere. Mine næste bliver et par Valeo.

> Igen er jeg helt enig..

Nix: Villy Verdensfjern, så vi kan så nogle vinddrevne biler på solceller.

Fly

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 09-11-07 17:16

On 9 Nov., 14:16, "Bjarne" <vesterp...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Nogle råd?
>
> Er der nogen som har prøvet nogle som de faktisk er blevet overraskede over?

BMWs egne plejer at være glimrende. Du kan måske nøjes med nye
viskergummi hvis bladet ikke er slidt op endnu.

Mikael

Fra : JL

Dato : 09-11-07 22:58

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Nogle råd?
>
> Er der nogen som har prøvet nogle som de faktisk er blevet overraskede

Valeo kan anbefales

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 10-11-07 00:24

> Valeo kan anbefales

Tror jeg vil prøve dem til MB´en. Det kan på ingen måde være værre end dem
jeg får hos Mercedes. (mon ikke det er Bosch?)

De bedste jeg har prøvet, er nogle lavpris fra Bilka. (ca. 80,- på tilbud.)

Prisen hos Thansen er 219,- Men det er jo sikkert kun for den ene jeg skal
bruge.... det kunne jo være fedt, hvis der var to i pakken Jeg troede
ikke at de havde varer af "god kvalitet" hos Thansen, og jeg var da lidt
overrasket over prisen. Da jeg hørte navnet "Valeo" troede jeg, at det var
noget der kostede omkring 40,- pr. blad. Vi har jo alle vores fordomme!!!

Men det bliver da helt rart at kunne se ud ad ruden på en mørk, våd vej.

Mvh

Jasper

Fra : Uni Bull

Dato : 10-11-07 15:13

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:4734eba4$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tror jeg vil prøve dem til MB´en. Det kan på ingen måde være værre end dem
> jeg får hos Mercedes. (mon ikke det er Bosch?)

Pudsigt at du nævner MB. Jeg var til service i januar og fik bl.a. skiftet
viskerblade - i dyre domme kan jeg tilføje. Jeg er allerede på nippet til at
skifte
igen

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Møller

Dato : 10-11-07 21:10

Jasper Norman Ahrensbach skrev:

> [...]
> noget der kostede omkring 40,- pr. blad. Vi har jo alle vores fordomme!!!

Valeo er et af verdens største firmaer for tilbehør til biler originalt og
aftermarked.

Og jo der findes da mange kvalitetsprodukter hos THansen, men du skal selv
vide hvad, for det er ikke sikkert, at ekspedienterne ved noget.

Castrol
Garmin
Continental
blot for at nævne nogle i hver sin ende af produktsortimentet.

Møller