Bil med masser af bundtræk
Fra : Ukendt

Dato : 09-11-07 04:02

Jeg leder efter en ny bil, og den behøver ikke være kæmpestor. BMW
3-størrelse er fint
Men et krav er, at den har masser af bundtræk og det er en benzin. Sådan en
BMW 335i ville sikkert være fin, men prisgrænsen går ved max. 400.000 kr.
Hvad skal man kigge efter? Noget turbo velsagtens?
Elsker at acc rundt med max 2500 o/m og med et godt bundtræk (2,9 liter i en
bette Golf).

/Martin

PS: Boksekampen med Mikkel Kessler søges! Nogen der ved om den kan
downloades eller købes?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-11-07 05:43

"Martin" <-> skrev i meddelelsen
> [...]
> kr. Hvad skal man kigge efter? Noget turbo velsagtens?
> Elsker at acc rundt med max 2500 o/m og med et godt bundtræk (2,9 liter i

Jeg elsker også at accellerere med et godt bundtræk - men under 1500
omdrejninger ;)

--
Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-11-07 06:21

Martin skriver:

> Elsker at acc rundt med max 2500 o/m og med et godt bundtræk (2,9 liter i en
> bette Golf).

Så må du jo bare have en nyere golf:

http://bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?adid=116901196&source=1

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-07 07:53

In article <4733cdf3$0$90270$14726298@news.sunsite.dk>, "Martin" <->
wrote:

> [...]
> Hvad skal man kigge efter? Noget turbo velsagtens?
> Elsker at acc rundt med max 2500 o/m og med et godt bundtræk (2,9 liter i en

Jeg synes du skrev godt bundtræk.. det har en 2,9'er (VR6 går jeg ud
fra?) da ikke specielt...

Hvad med noget SAAB turbo? Så kan vi snakke bundtræk

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-07 08:19

"Martin" <-> skrev i meddelelsen

> Men et krav er, at den har masser af bundtræk og det er en benzin. Sådan
> en BMW 335i ville sikkert være fin, men prisgrænsen går ved max. 400.000
> kr. Hvad skal man kigge efter? Noget turbo velsagtens?

Jeps. Saab 9-3 eller bedre Saab 9-5 Aero.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Christian

Dato : 09-11-07 13:05

Min Golf V GTi (let chippet) har et rigtigt fint bundtræk med 350 nm ved
relativt lave omdrejninger. For kr. 400.000, får du et rigtigt fint
eksemplar med en del udstyr

Prøv den!

/Christian

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-07 20:04

"Christian" <christian@trinderup.dk> skrev i meddelelsen

> Min Golf V GTi (let chippet) har et rigtigt fint bundtræk med 350 nm ved
> relativt lave omdrejninger. For kr. 400.000, får du et rigtigt fint
> eksemplar med en del udstyr

Det er bare en lille potte. En Saab 9-5 Aero er født med 350 Nm. Men trim
får den let 450 Nm.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-11-07 20:20

"Henrik B." skriver:

> Det er bare en lille potte.

Jeps, men manden ønskede også en lille bil (BMW 3 serie)

Fra : Henrik B.

Dato : 10-11-07 14:47

> Jeps, men manden ønskede også en lille bil (BMW 3 serie)

Derfor jeg nævnte Saab 9-3.

En Golf er klassen mindre end en 3-serie Bimmer.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-07 21:04

"Henrik B." skriver:

> En Golf er klassen mindre end en 3-serie Bimmer.

I bilens fulde længde - måske.

I kabinen - absolut ikke.