Støjsvag og komfortabel bil til max 350.00~
Fra : Klaus Andersen

Dato : 08-11-07 22:52

Nå...men...

Vores bil er ikke noget for familien, som brokker sig over at den ikke er
lige så "rar" at blive transporteret i som vores gamle Laguna II Combi.

Og ... jo - den var rigtig nok vældig komfortabel og også rimelig støjsvag
med sin 1,8 motor, og lå såmænd også udemærket på vejen med et par 17".

At den så konstant gik i stykker og tilbragte mere tid på værkstedet end
under min bagdel, er jo så en hel anden sag

Men hvad kan man finde som er støjsvagt og komfortabelt at kører i? Skal man
over i en franskmand igen (ikke noget jeg stoler alt for meget på) og som
ikke koster meget over 350.000, overskud af HK og som har et rimeligt
udstyrs niveau med midterarmlæn, klima, og helst ratbetjent radio?

Har lige nu en Octavia 2006 2.0 FSI Combi.

Mvh

KA

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 09-11-07 07:02

Hej

Klaus Andersen skrev:
> [...]
> ikke koster meget over 350.000, overskud af HK og som har et rimeligt
> udstyrs niveau med midterarmlæn, klima, og helst ratbetjent radio?

Som ejer af en Mazda 6 2,3 Sport kan jeg kun anbefale den. 2.0'eren er
lidt blødere at køre i og mangler heller ikke kræfter (147hk). Faktisk
leveres 2,0'eren for tiden med lidt ekstra udstyr da der er en ny på vej
til næste år.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Blå Spejder i Vejle/Bredballe - http://www.oernebjerg.dk

Fra : Klaus Andersen

Dato : 10-11-07 23:19

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt blødere at køre i og mangler heller ikke kræfter (147hk). Faktisk
> leveres 2,0'eren for tiden med lidt ekstra udstyr da der er en ny på vej

Jeg synes ganske godt om Mazdaen, men den larmer lidt mere end Octaviaen og
motoren er ikke helt min smag, men bestemt en ok bil.

Mvh

KA

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 11-11-07 09:03

Hej

Klaus Andersen skrev:
> Jeg synes ganske godt om Mazdaen, men den larmer lidt mere end Octaviaen og
> motoren er ikke helt min smag, men bestemt en ok bil.

Prøv 2,3'eren - det er en helt anden bil (og specielt motoren) end
2,0'eren. Men indrømmet, så tror jeg ikke på at komforten kan måle sig
med en franskmand. 2,3'eren er noget mere kontant i sin opførsel. Lad i
øvrigt konen tage en ordentlig prøvetur i den. Det var sådan jeg fik en
større motor uden diskussion

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-07 08:21

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> som ikke koster meget over 350.000, overskud af HK og som har et rimeligt
> udstyrs niveau med midterarmlæn, klima, og helst ratbetjent radio?

Saab 9-3 1,8t - med Hirsch trim.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-07 14:21

> Saab 9-3 1,8t - med Hirsch trim.

....Eller Cadillac udgaven af SAAB 9-3 Samme bil næsten men med et mere
muskuløs udseende.

http://www.business.dk/article/20071103/fritid/311030005/

--
/HB

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-07 20:02

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i meddelelsen

> ...Eller Cadillac udgaven af SAAB 9-3 Samme bil næsten men med et mere
> muskuløs udseende.

Samt en højere pris...

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-07 11:26

> "HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i meddelelsen

> Samt en højere pris...

Jo jo

Fra : Klaus Andersen

Dato : 10-11-07 23:17