Nogen tager rattet af under kørslen andre ~
Fra : BJ

Dato : 08-11-07 17:33

En kvinde legede Hollywood under kørslen og optog sig selv på
mobiltelefonen.

http://www.bt.dk/article/20071108/krimi/71108063/

Det går sku da godt ude i landet med trafiksikkerheden!

mvh
Bjørn J.

Fra : Jimboo

Dato : 08-11-07 20:52

500 i bøde.... hun skulle sgu have været af med pappet.....sådan en møgko.

Kurt

Fra : Madsen58

Dato : 08-11-07 22:58

"Jimboo" <kn@nospamfordmotorsport.dk> skrev i en meddelelse
> 500 i bøde.... hun skulle sgu have været af med pappet.....sådan en møgko.

Nu er det nok svært at anklage "koen" for andet end ikke at brug håndfri.

Fra : Jimboo

Dato : 09-11-07 05:16

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jimboo" <kn@nospamfordmotorsport.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Nu er det nok svært at anklage "koen" for andet end ikke at brug håndfri.

Måske, jeg har stadig svært ved at se forskellen på den og den med rattet,
og dukumentationen må jo være der,
Desuden forhindre det ikke mig i at mene at hun ikke skulle have et kørekort
og at hun er en møgko

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-11-07 14:08

"Jimboo" <kn@nospamfordmotorsport.dk> wrote in

> Desuden forhindre det ikke mig i at mene at hun ikke skulle have et
> kørekort og at hun er en møgko

Er det en formildende omstændighed hvis møgkoen har et ordentligt yver?

Fra : Jimboo

Dato : 09-11-07 19:41

"Kent Oldhøj" <kent@REMOVE.oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> "Jimboo" <kn@nospamfordmotorsport.dk> wrote in

> Er det en formildende omstændighed hvis møgkoen har et ordentligt yver?

jaaahh jo, nu er man jo ikke lavet af træ vel

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-11-07 00:28

"Jimboo" <kn@nospamfordmotorsport.dk> wrote in news:4734a9b8$0$15003
$456a7185@news.cirque.dk:

> jaaahh jo, nu er man jo ikke lavet af træ vel

Personligt kunne jeg nu godt få en gren på i slige tilfælde.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-11-07 19:52

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> wrote in

> Nu er det nok sv‘rt at anklage "koen" for andet end ikke at brug
> h†ndfri.

Hun var vel ikke igang med en samtale og så er den §§ vel ikke relevant?
Det er vel nærmere den usikre kørsel der har givet bøden.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 09-11-07 20:46

Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk> skrev :

>Hun var vel ikke igang med en samtale

Ligemeget .....

§ 55 a. Førere af køretøjer må under kørsel ikke benytte sig af
håndholdte mobiltelefoner

kodeord : benytte

Der står ikke til hvad ;)

Jeg har drillet dem ved at holde den mellem skulderen og øret ;)

Det kom der en meget sjov diskution ud af
--
Jan_stevns

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-11-07 00:57

jan@bygteknik.dk wrote in

> h†ndholdte mobiltelefoner
>
> kodeord : benytte
>
> Der st†r ikke til hvad ;)

Nogle nye mobiler sælger som "kamera med mobil" - må man benytte et
kamera under kørslen? ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-07 07:49

Henrik Stidsen wrote:

> Nogle nye mobiler sælger som "kamera med mobil" - må man benytte et
> kamera under kørslen? ;)

Pas på hvad du skriver, næste skridt fra politiet bliver at ATKerne bliver
håndholdte

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-07 07:53

jan@bygteknik.dk wrote:

> [...]
>
> Der står ikke til hvad ;)
>
> Jeg har drillet dem ved at holde den mellem skulderen og øret ;)
>
> Det kom der en meget sjov diskution ud af

*LOL*

Hvad mundede den ud i?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 10-11-07 10:25

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>*LOL*

>Hvad mundede den ud i?

At den kønne unge politøs måtte luske af igen med uforrettet sag -
ellers ville jeg vise vagthavede et billede af hende, siddende med
femørem oppe i bakspejlet, for at lede efter tegn på rynker ;)

Spøg til side - vi havde en sjov "debat" om ordet håndholdt

Iøvrigt var jeg i drillehjørnet, og "telefonen" havde svært ved at
kunne foretage opkald....

http://www.dkfritidbil.dk/spas/mobiltelefon/index.htm

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 10-11-07 16:15

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Spøg til side - vi havde en sjov "debat" om ordet håndholdt
> Iøvrigt var jeg i drillehjørnet, og "telefonen" havde svært ved at

Der vil være dé betjente, som slæber dig i retten. Du vinder imidlertid
sagen, idet din "samtale" ikke kan bekræftes af teleselskabet...

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 10-11-07 19:08

"Mogens" <no@reply.nu> skrev :

>Der vil være dé betjente, som slæber dig i retten. Du vinder imidlertid
>sagen, idet din "samtale" ikke kan bekræftes af teleselskabet...

Du kan godt se på billedet, at det er en diktafon ikke sandt ?

;)

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 10-11-07 21:52

> Du kan godt se på billedet, at det er en diktafon ikke sandt ?

Se'fø'li' men der vil være de betjente, der mener, at du sad
med mobilos, da de så dig...

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-11-07 02:46

"Mogens" <no@reply.nu> skrev :

>Se'fø'li' men der vil være de betjente, der mener, at du sad
>med mobilos, da de så dig...

Hvilket så bliver deres problem at bevise

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Ravn

Dato : 10-11-07 19:28

jan@bygteknik.dk wrote:

> [...]

> Spøg til side - vi havde en sjov "debat" om ordet håndholdt
>
> Iøvrigt var jeg i drillehjørnet, og "telefonen" havde svært ved at

Nu igen?

En dag ender det med, at du får en politibetjent/synsmand til at gå ud af
sit gode skind.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 11-11-07 02:50

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Nu igen?

Jep !

>En dag ender det med, at du får en politibetjent/synsmand til at gå ud af
>sit gode skind.

Synsmanden er klaret ! Han måtte lide den tort at blive til grin -
fordi kan ikke kunne udpege tandstangen på en Opel Rekord !

Der var en smule ratslør - en smule - og det mente han at kan kunne
dumpe vognen på - skrev slør i tandstang på sedlen

Hehe .....

Jeg keder mig aldrig bag rattet, og heller ikke andre steder ;)

Poliserne er noget sværere at få på krogen - jeg mistænker dem seriøst
for at kende mig for godt - jeg tror de undgår mig med vilje ;)

--
Jan_stevns