Dæktryk
Fra : thunderbird

Dato : 07-11-07 22:46

Jeg kan dæleme hverken finde håndbogen på min Hyundai Accent, eller
huske det korrekte dæktryk.
Nu vil den snu læser sikkert gøre opmærksom på, at dette ofte er præget
i døren i førersiden - døren er bare udskiftet pga skade.

Kan nogen hjælpe med det korrekte dæktryk - eller er der et listigt sted
på nettet, hvor den slags står?

Fra : "Kim Christensen

Dato : 08-11-07 09:46

thunderbird skrev:
> [...]
> i døren i førersiden - døren er bare udskiftet pga skade.
>
> Kan nogen hjælpe med det korrekte dæktryk - eller er der et listigt sted

Efter at Google på emnet, er samme spørgsmål stillet før andetsteds.
Svaret var: "Vedrørende dæktryk på Hyundai Accent skulle det stå i
handskerum på selve låget indvendig ellers 30psi for og bag."

Fra : thunderbird

Dato : 08-11-07 09:57

Kim Christensen <"knc"@ SLET> skrev:

> Efter at Google på emnet, er samme spørgsmål stillet før andetsteds.
> Svaret var: "Vedrørende dæktryk på Hyundai Accent skulle det stå i
> handskerum på selve låget indvendig ellers 30psi for og bag."

Jeg takker mange gange, så må jeg afsted til tanken.
Ærgeligt man dårligt har råd til brændstof, når man alligevel er på
tanken (10,45 for en liter)!

Fra : Kim Christensen

Dato : 08-11-07 10:11

thunderbird skrev:

> Jeg takker mange gange, så må jeg afsted til tanken.
> Ærgeligt man dårligt har råd til brændstof, når man alligevel er på
> tanken (10,45 for en liter)!

Det har du ret i, men jeg kan ikke forestille mig, at det vil være en
god idé at blande med vand!