Dansende biler i Disneyworld?
Fra : Møller

Dato : 07-11-07 12:25

Jeg har misset linket til de dansende biler, der var her for kort tid siden,
kan en eller anden ikke lige smide det ind.
Og Campingvogn på Kasselbakkerne? klippet ligger på en død komputter, og jeg
har ikke fået købt mig et USB-HD kabel endnu, men det må jeg se at få gjort,
så jeg kan hente dato til den blærbare fra den ekstra HD. Men 250,- kr er jo
også en slags penge: ca. ½ tank benzin.

Tak

Møller

Fra : Martin Bak

Dato : 07-11-07 13:00

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har misset linket til de dansende biler, der var her for kort tid
> siden, kan en eller anden ikke lige smide det ind.

http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6199

Martin

Fra : Møller

Dato : 07-11-07 14:02