Fjeder til steederkabel på Vw polo/89
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 07-11-07 02:16

Hejsa
Mit problem er at speederen røg i bund i går, der er ligesomom at der
mangler en fjeder der trækker speederen op igen. har skruet luftfilteret af
og fundet ud af at speeder kablet sandsynligvis ikke er knækket, men den
kører bare på fuld speed hele tiden, så skal der vel side en lille fjeder
oppe ved karboratoren der ligesomom trykker speederkablet tilbage, når det
ikke bliver belastet
Hilsen og på forhånd tak
René

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-11-07 06:23

"René Rattenborg (3000)" skriver:

> [...]
> oppe ved karboratoren der ligesomom trykker speederkablet tilbage, når det

Kan du modtage 22,1 Mbyte mail, så har jeg en pdf af "Jezt hefe ich mir
selbst" der blandt meget andet indeholder eksploderede tegninger over
kaburatoren.

Det kræver at du sender mig en mail....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe