Stenslagsfolie
Fra : rl

Dato : 05-11-07 23:21

Hej gruppe

Jeg har googlet grupper og nettet for at finde noget transperant
stenslagsfolie, men kan ikke finde et eneste sted man kan købe det - kan et
virkelig passe ?

vh
Rasmus

Fra : John Sahl

Dato : 06-11-07 10:20

rl wrote:
> Jeg har googlet grupper og nettet for at finde noget transperant
> stenslagsfolie, men kan ikke finde et eneste sted man kan købe det -
> kan et virkelig passe ?

Jeg er ret sikker på de kan hjælpe hos Bilsperten. Om ikke andet så ring til
deres afdeling i Køge, de er yderst hjælpsomme.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Anders Majland

Dato : 06-11-07 08:23

> Jeg har googlet grupper og nettet for at finde noget transperant
> stenslagsfolie, men kan ikke finde et eneste sted man kan købe det - kan
> et virkelig passe ?

3M Laver en 10cm høj meget fleksibel tape - Jeg har købt en i Valby til
noget forsøg men enhver boghandel eller lign med 3M produkter kan vel få den
hjem