Audi blinklys
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-07 22:23

Hva hulen altså. Min nyindkøbte Audi A6 fra 2001 er begyndt at blinke én
gang, når jeg vil blinke til højre eller venstre. Derefter lyder det nogen
gange som om relæet slår til og fra, men der er ikke meget liv i
blinklysene. Nogen der har et bud på hva hulen det kan være?
Det er begge sider og somme tider blinker den lystigt, men de fleste gange
kun én gang...

Mvh Tommy

Fra : Allan F

Dato : 05-11-07 22:30

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blinklysene. Nogen der har et bud på hva hulen det kan være?
> Det er begge sider og somme tider blinker den lystigt, men de fleste gange

Hvis det er samme problem som Passat fra samme årgang havde, så er det
blinklyskontakten der er defekt. Du skal sikkert have en ny afviser-arm (en
enhed sammen med kontakten).

Allan F

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 06-11-07 15:08

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hvis det er samme problem som Passat fra samme årgang havde, så er det
> blinklyskontakten der er defekt. Du skal sikkert have en ny afviser-arm

Det kan også være relæet, det er noget nemmere at gå til... Men spørg på
www.vagcars.dk

/Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-07 15:35

Jeps, det har jeg lige haft på min VW Passat 2001 (kørt 145.000 km). Nyt
blinkrelæ og så er den fikset.

Bjarke