fra sommerdæk til vinterdæk, men hv
Fra : Martin

Dato : 03-11-07 10:16

Hej Gruppe,

Jeg har besluttet mig for at skifte mine sommerdæk+fælge ud med
vinterdæk+fælge.

Men hvad er egentlig billigst hvis jeg skal have et værksted til det?
Er der nogle steder hvor værkstedet opbevarer sommerdækene?

Har FDM nogle attraktive rabatter?

Det skal naturligvis være en alm god kvalitet.
Bilen er en Golf 4.

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 03-11-07 10:44

Martin skrev:
> [...]
> Er der nogle steder hvor værkstedet opbevarer sommerdækene?
>
> Har FDM nogle attraktive rabatter?
>
> Det skal naturligvis være en alm god kvalitet.

Glemte lige. Skal helst være i kbh eller syd sverige.
Men generelt hele sjæland går an.

Mvh
Martin

Fra : Mogens

Dato : 03-11-07 12:01

"Martin" <ikkeMIN@email.local> skrev i en meddelelse

> [...]

I højre øverste hjørne kan du klikke på "komplethjul" - stål eller alu
Fås næppe meget billigere: www.reifendirekt.de/Reifen.html

> Skal helst være i kbh eller syd sverige.

Jamen Peter er aut. handler for Reifendirekt - opbevarer sikkert
gerne dine sommerdæk, vil jeg tro. Han er dansker:
www.auto-haus.se

Fra : Ken

Dato : 03-11-07 17:23

www.quickpot.dk

forretninger over det meste af landet....
og kan opbevarer dine hjul for dig.

Fra : Sidse

Dato : 04-11-07 15:10

Hej