René la Cour Sell ?
Fra : Thomas H.

Dato : 03-11-07 07:32

Her gik man og troede, at man så mindre til den mand, efter han stoppede i
RFSFS.
Nu står han til at komme i folketinget, og hvem ved, måske minister??

Han er da allerede GODT igang med bompenge, den totale overvågning, lavere
fartgrænser osv., han skal nok blive sjov at få ind på borgen. .....for
allerede gåsehud af at tænke på hans sledske og typiske radikale måde at
tale ned til folk på, øv..

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-11-07 08:56

Thomas H. wrote:
> [...]
> .....for allerede gåsehud af at tænke på hans sledske og typiske
> radikale måde at tale ned til folk på, øv..

Så skulle du have hørt ham tale i morgenradio på P3 den anden dag om via
overvågning, i dette tilfælde fastmonterede kameraer der skal overvåge bl.a.
om folk kører med sele, "at hjælpe folk til at træffe de rigtige
beslutninger i trafikken" ... nøj han var provokerende at høre på.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Thomas H.

Dato : 03-11-07 09:07

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bl.a. om folk kører med sele, "at hjælpe folk til at træffe de rigtige
> beslutninger i trafikken" ... nøj han var provokerende at høre på.

Ja han er jo, som andre radikale typer, klogere end pøblen, og skal derfor
hjælpe os med at forstå...
Ham skal vi nok få meget glæde af, når NA (Not Avaible) kommer ind

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 03-11-07 09:16

Thomas H. wrote:

> Ja han er jo, som andre radikale typer, klogere end pøblen, og skal
> derfor hjælpe os med at forstå...
> Ham skal vi nok få meget glæde af, når NA (Not Avaible) kommer ind

normalt er jeg på ingen måder voldelig... men han er en af de meget få
personer jeg godt kunne forestille mig jeg kunne finde på at afklapse en dag
jeg havde fået en 3-4 glas rødvin for meget og ikke have det dårligt med det
dagen efter. Jeg ville endda med glæde tage straffen, velvidende at jeg
havde gjort noget som rigtig mange mennesker garanteret har lyst til

--
mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mogens

Dato : 03-11-07 09:12

> [...]

> bl.a. om folk kører med sele, "at hjælpe folk til at træffe de rigtige
> beslutninger i trafikken" ... nøj han var provokerende at høre på.

Han er et fjols, og man må håbe, at han ikke for afgørende indflydelse
på administration og lovgivning i Dagens DK...

Fra : Henrik B.

Dato : 03-11-07 09:32

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen
> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
>
> Han er et fjols, og man må håbe, at han ikke for afgørende indflydelse
> på administration og lovgivning i Dagens DK...

Du kan bare sætte din stemme rigtigt, den. 13. nov. - nåååh nej, det kan du
jo (desværre) ikke....

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-11-07 10:01

Henrik B. wrote:

> Du kan bare sætte din stemme rigtigt, den. 13. nov. - nåååh nej, det kan
> du jo (desværre) ikke....

Selvfølgelig kan han det. Han har jeg ikke boet i SE i to år endnu.

Fly

Fra : Mogens

Dato : 03-11-07 10:02

> Du kan bare sætte din stemme rigtigt, den. 13. nov. - nåååh nej, det kan
> du jo (desværre) ikke....

Desværre?

Fra : Henrik B.

Dato : 03-11-07 16:07

> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre?

Jep, har en idé om, hvor din "overbevisning" ligger. *LOL*

--
Nu på Vista 64-Bit...