Ham Fisker...
Fra : BJ

Dato : 01-11-07 18:11

Den gode Henrik Fisker kan godt nok designe nogen potter, der ser godt ud.

Her hans seneste kreation:

http://ekstrabladet.dk/biler/article354195.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 19:51

BJ wrote:
> Den gode Henrik Fisker kan godt nok designe nogen potter, der ser
> godt ud.
> Her hans seneste kreation:
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/article354195.ece

Ja og prisen på 80.000 "sollar" lyder jo godt! Det svarer vel til 800
piratos... eller 3 skumbananer

Fra : BJ

Dato : 01-11-07 19:58

"Morten" <-> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja og prisen på 80.000 "sollar" lyder jo godt! Det svarer vel til 800
> piratos... eller 3 skumbananer

Så er potten da til at købe for os danskere.

2.400 piratos eller 9 skumbananer inkl.. soms og registreringsafgift!!

mvh
Bjørn J.

Fra : Otto J

Dato : 02-11-07 09:54

> Den gode Henrik Fisker kan godt nok designe nogen potter, der ser godt ud.

Tjoh... Jeg synes faktisk det begynder at blive en smule ensporet. Lækkert,
men ensporet... Hans egne Fisker biler ligner Aston Martin modellerne til
forveksling (for alle andre end os nørder . Er der nogen der har links
til designs han har lavet, som adskiller sig lidt fra dét grunddesign?

Mvh. Otto