Kan en Eberspätcher klare denne her:
Fra : Bjarne

Dato : 01-11-07 13:39

Fra : ShutEye

Dato : 01-11-07 14:31

> http://i.zpravy.cz/pes/07/033/pgal/WAG19df51_global_warming_1.jpg

Og jeg som troede at isslaget forrige vinter herhjemme var slemt :)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-11-07 14:53

"ShutEye" <no@no.no> writes:

> Og jeg som troede at isslaget forrige vinter herhjemme var slemt :)

Hmm, jeg synes at det ligner Strandvejen mere end det ligner Tjekkiet.
Hvad er det forresten for en bil?

Fra : Thomas

Dato : 01-11-07 15:33

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote in message

> Hmm, jeg synes at det ligner Strandvejen mere end det ligner Tjekkiet.
> Hvad er det forresten for en bil?
>
> --

Det er en is-bil

Mvh

Thomas ;)

Fra : Bjarne

Dato : 01-11-07 15:36

> Hmm, jeg synes at det ligner Strandvejen mere end det ligner Tjekkiet.
> Hvad er det forresten for en bil?

Linket melder desværre ikke noget om hvilken bil det er, men kan det ikke
ligne en MG?

Bjarne

Fra : Joachim.schmidt

Dato : 01-11-07 16:57

> Hmm, jeg synes at det ligner Strandvejen mere end det ligner Tjekkiet.
> Hvad er det forresten for en bil?

Det er ved Geneve søen i Schweiz den 26. Januar 2005.

http://www.skyandsummit.com/Glacegeneve/index.html

/Joachim