Der kom én fra venstre og kørte ind i side~
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-10-07 17:13

Lad nu det politiske aspekt ligge

http://politiken.dk/politik/article411804.ece

"Jeg var kørt vild i nogle ensrettede gader og var på vej over et kryds,
hvor der ikke var et lyskryds. Så kom der én fra venstre og kørte ind i
siden på mig"
Byen er Kolding

Lyder det ikke som et kryds med alm højre vigepligt?
tsk tsk

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 31-10-07 17:25

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> writes:

> [...]
> siden på mig"
> Byen er Kolding
>
> Lyder det ikke som et kryds med alm højre vigepligt?

I så fald skal ham der kommer fra venstre vel holde tilbage for ham
der kommer fra højre?

Jeg undrer mig mere over at en bil fra venstre kan molestere hans bil
på højre side. (Og hvis det var gået så voldsomt til i førersiden, så
var han nok ikke selv sluppet med skrækken).

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-10-07 18:28

Peter Dalgaard wrote:

> I så fald skal ham der kommer fra venstre vel holde tilbage for ham
> der kommer fra højre?

Ach - jo selvfølgelig

> Jeg undrer mig mere over at en bil fra venstre kan molestere hans bil
> på højre side.

Håndbremsevending :)

> (Og hvis det var gået så voldsomt til i førersiden, så
> var han nok ikke selv sluppet med skrækken).

Ok jeg er ikke særligt vågen i dag tror jeg :(

Tak for udredningen :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : ShutEye

Dato : 31-10-07 18:34

> Tak for udredningen :)

Tja, det lyder stadig som du sagde efter at ha' nærlæst artiklen.