Gøre bilen ren indvendig
Fra : iSteen

Dato : 30-10-07 19:15

Hvad bruger I?
Jeg plejer bare at bruge en klud og sæbevand, men nogen sprøjter løs med
silicone, på instrumentbrædt etc.

Fra : Peter Fischer

Dato : 30-10-07 19:33

iSteen skrev:

> Hvad bruger I?
> Jeg plejer bare at bruge en klud og sæbevand, men nogen sprøjter løs med
> silicone, på instrumentbrædt etc.

Servicekassen fra Q8 med Basta indvendig vinylrens.

--
m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-10-07 20:41

Hej!

iSteen wrote:

> Hvad bruger I?
> Jeg plejer bare at bruge en klud og sæbevand, men nogen sprøjter løs med
> silicone, på instrumentbrædt etc.

Bare lidt vinduesrens og et viskestykke. Det er jo ikke just et grovkøkken :)

En våd karklud på de nedre regioner (i bilen ) hvis der er tilpas beskidt af
sko etc.

Og så selvfølgelig en støvsuger til tæpperne.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim

Dato : 30-10-07 21:53

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad bruger I?
> Jeg plejer bare at bruge en klud og sæbevand, men nogen sprøjter løs med
> silicone, på instrumentbrædt etc.

Gøre rent i bilen ???

Mvh, Kim

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 31-10-07 04:58

Kim skrev:
> "iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Gøre rent i bilen ???
>

> Mvh, Kim

Ja, jeg undrede mig også.
Hvad kommer det egenligt en mand ved, hvad hun bruger
Kai

Fra : Møller

Dato : 31-10-07 20:56

iSteen skrev:
> Hvad bruger I?
> Jeg plejer bare at bruge en klud og sæbevand, men nogen sprøjter løs med
> silicone, på instrumentbrædt etc.

Aner det ikke, jeg har kun haft bilen i 9 år.

Møller

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 31-10-07 23:22

On Tue, 30 Oct 2007 19:15:18 +0100, isteen@gmail.com (iSteen) wrote:

>Hvad bruger I?

En vandslange !

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Claus Frørup

Dato : 31-10-07 23:57

Isang tao pinangalanan, isteen@gmail.com (iSteen) nagsulat:

>Hvad bruger I?
>Jeg plejer bare at bruge en klud og sæbevand, men nogen sprøjter løs med
>silicone, på instrumentbrædt etc.

Man siger da bare : "kone, bilen er ikke ren"
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-11-07 07:41

iSteen wrote:
> Hvad bruger I?
> Jeg plejer bare at bruge en klud og sæbevand, men nogen sprøjter løs med
> silicone, på instrumentbrædt etc.

En stor spand sæbevand i - ryst grundigt - vent 20 min - sæbevand af,
rent vand i - ryst - hæng til tørre.

Cabrioproceduren er naturligvis mere enkel.

--
vh
Torben