Så kom der vintersutter på..
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-07 22:09

....med nye aez alu fælge og goodyear UG7.. damn de larmer sku mindre end
sommerdækkene

http://www.aez-wheels.com/396_DE.0?webdid=34

http://eu.goodyear.com/dk_dk/tires/repository/UltraGrip7/index.jsp

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 07:25

HB wrote:
> http://www.aez-wheels.com/396_DE.0?webdid=34

Ja de fælge er sgu flotte... til den sorte SLK ovre i baggrunden

Fra : ShutEye

Dato : 30-10-07 07:25

> ...med nye aez alu fælge og goodyear UG7.. damn de larmer sku mindre end
> sommerdækkene
>
> http://www.aez-wheels.com/396_DE.0?webdid=34

Blæret vinterhjul :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 18:11

"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Blæret vinterhjul :)

Narjj.. Passer bare rigtig godt til bilen og så er dækkene gode

Fra : ShutEye

Dato : 31-10-07 09:37

> Narjj.. Passer bare rigtig godt til bilen og så er dækkene gode

Tjaa jeg må nøjes med et sæt kedelige stålfælge :)

Fra : Møller

Dato : 30-10-07 22:01

ShutEye skrev:

> Blæret vinterhjul :)

Nå, jeg troede at det var blæserhjul

Møller

Fra : Thore Jensen

Dato : 30-10-07 22:06

HB skrev:
>... damn de larmer sku mindre end sommerdækkene

hmmm...

Hvilke sommerdæk kører du med (type og dimensioner)? - Blot for at
forstå støjniveauet eller mangel på samme!

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 08:29

Thore Jensen wrote:
> Hvilke sommerdæk kører du med (type og dimensioner)? - Blot for at
> forstå støjniveauet eller mangel på samme!

UG7 er meget støjsvage. De støjer også mindre end de sommerdæk jeg kører
med, som er Conti PremiumContact2 205/55-16 (vinterdæk er i samme str.).

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-07 14:10

"Thore Jensen" <thore@snaps.dk> skrev i meddelelsen

> hmmm...
>
> Hvilke sommerdæk kører du med (type og dimensioner)? - Blot for at forstå
> støjniveauet eller mangel på samme!
>
> Thore

Bridgestone Turanza ER300 205/55-16.
UG7'erne er nøjagtig samme størrelse.

Jeg har før omtalt Bridgestone dækkene herinde som et larmende sommerdæk.
Det er bare en fornøjelse nu hvor larmen fra disse er væk

--
/HB