Lån af trailer evt gratis
Fra : Martin

Dato : 28-10-07 16:48

Hej Alle,

Skal bruge en trailer en dagstid en af dagene, men hvor kan man låne en
billigst?

Syntes jeg hørte noget om et sted hvor de var gratis (sponsor).. men kan
ikke huske hvor...

Bor i Glostrup

Mvh
Martin

Fra : Martin

Dato : 28-10-07 16:51

Martin skrev:
> [...]
> billigst?
>
> Syntes jeg hørte noget om et sted hvor de var gratis (sponsor).. men kan

hov , det var her: freetrailer.d

Mvh
Martin

Fra : Mogens

Dato : 28-10-07 17:15

"Martin" <ikkeMIN@email.local> skrev i en meddelelse

> hov , det var her: freetrailer.d

Ikea - ellers...

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 29-10-07 16:18

Mogens skrev:
> "Martin" <ikkeMIN@email.local> skrev i en meddelelse

> Ikea - ellers...

jem&fix
silvan
XL Byg osv...

Køb et stykke kantliste på 4 meter til 10kr hvis de endelig bliver
besværlige..
Men normalt kan man låne en trailer gratis

Fra : Esben Tærsker

Dato : 01-11-07 16:29

Mikael Antonsen wrote:

> [...]
>
> Køb et stykke kantliste på 4 meter til 10kr hvis de endelig bliver
> besværlige..
> Men normalt kan man låne en trailer gratis

Præcis. Hvis jeg ikke tager meget fejl er købeloven ret klar på det
område. Hvis de reklamerer med "gratis" skal det være gratis og ikke
købsbetinget.

/Esben