Salg af bil............ hvor??
Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-10-07 16:00

Nu er salgsarbejdet så gået igang og jeg har
nu sat vores bil til salg følgende steder:

Bilzonen
Bilbasen
Den Blå Avis
Gul & Gratis

Autoatlas ville ikke som jeg

Hvilke andre steder har jeg overset?

Andersen [ 3650 ]
Nu med en Skoda Classic+ 1.6 til salg

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-10-07 16:19

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev :

>Hvilke andre steder har jeg overset?

brugsen's opslagstavle
dk.marked.privat.bil

--
Jan_stevns

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-10-07 16:30

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> brugsen's opslagstavle
Det er sq nok lige lidt for uoverkommeligt.
Jeg har opgivet at tælle hvor mange Brugser der er.
Iøvrigt er der jo så også Irma, Rema 1000, Føtex
Netto, Fakta, Aldi, ect. ect.

> dk.marked.privat.bil
Jow den er jeg kommet i tanke om, og har lagt ud på.

Men tak for ideerne.

Fra : Veset

Dato : 27-10-07 18:57

On Sat, 27 Oct 2007 17:30:07 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

><jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

>Det er sq nok lige lidt for uoverkommeligt.

Dvs. udfra det kan man konkludere at du ikke handler hos coop?

--
Veset
VW Touran Van 2.0 TDI TL

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-10-07 19:14

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-10-07 19:19

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse
> Dvs. udfra det kan man konkludere at du ikke handler hos coop?

Hvordan kan du få den tanke???
Jeg bemærkede blot at sætte opslag op på brugsens
opslagstavler vil være mig en uoverkommelig opgave.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-10-07 19:26

> [...]

>Hvordan kan du få den tanke???
>Jeg bemærkede blot at sætte opslag op på brugsens
>opslagstavler vil være mig en uoverkommelig opgave.

Herregud - du skal kun bruge 4 tegnestifter til de 2 tavler ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 19:29

On Sat, 27 Oct 2007 20:25:50 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>Herregud - du skal kun bruge 4 tegnestifter til de 2 tavler ;)

Har man set "Wheeler Dealers" på Discovery bliver man jo lidt bange
for, hvilke typer der kan ankomme efter at have annonceret lokalt )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-10-07 19:36

Ivan Madsen <> skrev :

>Har man set "Wheeler Dealers" på Discovery bliver man jo lidt bange
>for, hvilke typer der kan ankomme efter at have annonceret lokalt )

Pheeew - godt man bor ud på landet ;)

En bekendt af mig ( bosat i Tåstrup ) fortalte at han (med egne ord)
blev totalt overrendt af kaffetrampere og daddelplukkere, efter at
have sat en Nissan Sunny til salg på tavlen hos købmanden i blåkilde
centret

De var pissesure fordi han ikke ville sælge til deres latterlige bud

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 19:39

On Sat, 27 Oct 2007 20:35:44 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

> [...]
>centret
>
>De var pissesure fordi han ikke ville sælge til deres latterlige bud

Havde engang til opgave at sælge en Colt.......og blev truet med tæv,
da jeg ikke ville fortælle dem, hvor den stod, når de forventede at få
en 40kkr's bil til 20000 )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Andersen [3650]

Dato : 27-10-07 21:30

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Havde engang til opgave at sælge en Colt.......og blev truet med tæv,
> da jeg ikke ville fortælle dem, hvor den stod, når de forventede at få
> en 40kkr's bil til 20000 )

Ja og når man så er i gurkerland på basar og skambyder
deres varer på samme måde som deres fætre skambyder
på vores biler, ja så er man sq også ved at få tæv.

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-07 21:44

On Sat, 27 Oct 2007 22:30:09 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

>Ja og når man så er i gurkerland på basar og skambyder
>deres varer på samme måde som deres fætre skambyder
>på vores biler, ja så er man sq også ved at få tæv.

Det er jo det! *g*
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Andersen [3650]

Dato : 28-10-07 09:02

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> Nu er salgsarbejdet så gået igang og jeg har
> nu sat vores bil til salg følgende steder:

> [...]
Ja så fandt jeg ud af Autoatlas understøtter ikke Firefox,
så man skal bruge IE for at oprette annoncer.
Derudover har jeg også fundet AutoCom.dk

Flere ???????

Fra : Nicolaj C.

Dato : 28-10-07 16:20

http://www.papkassen.dk