Kvinder og biler...
Fra : Martin

Dato : 25-10-07 18:35

Svigermor ringede idag og bad om hjælp fordi hendes dæksel til bremsevæsken
hang og dinglede på jorden. Desuden kunne hun ikke åbne kølerhjelmen, og det
kunne hverken naboen eller de 2 døtre heller ;/

Kølerhjelmen fejlede ik noget hehe, og det "dæksel" som hang og dinglede
viste sig at være hornet hvor beslaget var rustet over hehe.

Fra : Klaus G.

Dato : 25-10-07 18:55

> Kølerhjelmen fejlede ik noget hehe, og det "dæksel" som hang og dinglede
> viste sig at være hornet hvor beslaget var rustet over hehe.
Hvordan kunne de konkludere det var et dæksel? :)?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 25-10-07 20:32

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan kunne de konkludere det var et dæksel? :)?

Og derefter konkludere videre at det var til bremsevæsken :)

Mvh
Jacob

Fra : Klaus G.

Dato : 25-10-07 20:57

> Og derefter konkludere videre at det var til bremsevæsken :)
Ja, det mest logiske ville da være at tro det var reservehjulet... ih,
kvinder!

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin

Dato : 26-10-07 11:37

> Og derefter konkludere videre at det var til bremsevæsken :)

Fordi det var ikke så længe siden de havde hældt bremsevæske på, så de
mente de måske ikke havde fået sat låget på igen ;)

Fra : Klaus G.

Dato : 26-10-07 12:29

> Fordi det var ikke så længe siden de havde hældt bremsevæske på, så de
> mente de måske ikke havde fået sat låget på igen ;)
Yirk... Jeg ville nok tjekke samtlige væsker på den bil nu... ;)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Martin

Dato : 26-10-07 13:18

> Yirk... Jeg ville nok tjekke samtlige væsker på den bil nu... ;)

Gjorde jeg skam samtidigt. Hun har med en tidligere bil præsteret at hælde
motorolie på uden at skrue låget på igen. Hun synes der begyndte at lugte så
underligt i bilen ikke så længe efter.... ;/

Fra : OK

Dato : 26-10-07 19:46

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gjorde jeg skam samtidigt. Hun har med en tidligere bil præsteret at hælde
> motorolie på uden at skrue låget på igen. Hun synes der begyndte at lugte
> så underligt i bilen ikke så længe efter.... ;/

Er der så en pæn rund forhøjning ca. midt på motorhjelmen?

mvh Ole

Fra : Martin

Dato : 27-10-07 10:08

> Er der så en pæn rund forhøjning ca. midt på motorhjelmen?

Nej til gengæld var hele motorrummet godt og grundigt rustbeskyttet ;/

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-10-07 23:11

> [...]
> motorolie på uden at skrue låget på igen. Hun synes der begyndte at lugte
> så underligt i bilen ikke så længe efter.... ;/

Checkede du så også samtlige bremserør/slanger samt klodser/bakker?
Hvis der er for lidt bremsevæske i beholderen,
så er væsken et andet sted.
1) Ude ved hjulene (slidte klodser/bakker)
2) Forsvundet fra bilen (hul på rør/slange)

Begge kan være ret så kritiske

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Martin

Dato : 26-10-07 11:36

..
> Hvordan kunne de konkludere det var et dæksel? :)?

Fordi den var rund ;/

Fra : Michael Willumsen

Dato : 26-10-07 19:08

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> .
>
> Fordi den var rund ;/

he he den var god ---- her for et stykke tid siden kom min datter ind og
sagde hun ikke kunne starte bilen (vi har en bil nr 2 en lidt ældre museums
genstand af en peugeot fra 87) så sagde jeg træk chokeren ud og start
motoren -- dyyb tavshed i 3 minutter og så kom spørgsmålet fra damen - hva'
er det for en ???- mig selv (er mekaniker) kiggede på hende og så må jeg sq.
indrømme at jeg ku ikke svare de første fem minutter af bar grin
michael

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 26-10-07 19:43

"Michael Willumsen" <michael-willumsen@mail.dk> writes:

> [...]
> er det for en ???- mig selv (er mekaniker) kiggede på hende og så må jeg sq.
> indrømme at jeg ku ikke svare de første fem minutter af bar grin

Den tror jeg s'gu egentlig ikke jeg hørte noget om i min
køreundervisning heller. Da jeg var knægt trillede min mor rundt i en
fiat 600, så jeg ved godt hvad det er, og jeg har også prøvet at
starte en benzindrevet plæneklipper, men eller ved jeg ikke hvor jeg
skulle have hørt om det henne. Ikke så underligt at ungdommen
nutildags regner chokeren under oldsager på på niveau med håndgas,
messinghorn, dobbelt udkobling og karburator

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-10-07 13:37

On Oct 26, 2:18 pm, "Martin" <jada...@hotmail.com> wrote:

> Gjorde jeg skam samtidigt. Hun har med en tidligere bil præsteret at hælde
> motorolie på uden at skrue låget på igen. Hun synes der begyndte at lugte så
> underligt i bilen ikke så længe efter.... ;/

Hvordan kunne hun overhovedet tro at der skulle hældes bremsevædske
på ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Martin

Dato : 26-10-07 14:51

Hvordan kunne hun overhovedet tro at der skulle hældes bremsevædske
på ?

Arrrh lidt har hun da lært efter 35 år som billist. Der er en lampe som
lyser når der mangler ;) - at det så ikke normalt skal mangle er noget helt
andet...