Andre der skal til Biler for Alle?
Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-07 12:15

Hejsa.

Ja, det er det den kommende weekend (+torsdag-fredag), at Biler For Alle er
i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?

Jeg kører turen Århus - Herning på lørdag.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 12:18

> Hejsa.
>
> Ja, det er det den kommende weekend (+torsdag-fredag), at Biler For Alle
> er i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?
>
> Jeg kører turen Århus - Herning på lørdag.

Ja selvfølgelig skal jeg det
Kommer oppe fra Thy og bruger 8 timer i Herning lørdag )))
Mvh
KaK

Fra : Frederik C

Dato : 23-10-07 13:38

> [...]
> er i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?
>
> Jeg kører turen Århus - Herning på lørdag.

Ja, vi har en bil udstillet derovre, så jeg havde da tænkt mig at kigge lidt
bil ved samme lejlighed.

Mvh.

Frederik

Fra : Anders Sørensen

Dato : 23-10-07 16:45

On Tue, 23 Oct 2007 13:15:11 +0200, "Henrik B."
<saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote:

>Hejsa.
>
>Ja, det er det den kommende weekend (+torsdag-fredag), at Biler For Alle er
>i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?
>
>Jeg kører turen Århus - Herning på lørdag.

Torsdag eftermiddag sammen med min 13-årige søn og hans kammerat. Det
har de (vi) glædet os til siden vi var der for 2 år siden. Jeg regner
med at vi skal ud at køre i en af de sportsvogne hvor der kan være 3
med.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-07 18:20

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i
meddelelsen news:nk5sh3hrb4l6afmmr1prav3f1hk4ncqua7@4ax.com...

> har de (vi) glædet os til siden vi var der for 2 år siden. Jeg regner
> med at vi skal ud at køre i en af de sportsvogne hvor der kan være 3
> med.

Ja for sat** - prøvede det til Biler I Bella forrige år - McLaren
SLRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrr........

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 17:01

> Hejsa.
>
> Ja, det er det den kommende weekend (+torsdag-fredag), at Biler For Alle
> er i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?

Det tror jeg ikke.

Fra : ShutEye

Dato : 23-10-07 17:34

> Det tror jeg ikke.

Det er ret godt klaret at du kan tro det for alle os andre ...

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 18:02

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Det er ret godt klaret at du kan tro det for alle os andre ...

Tro kan flytte bjerge - men almindelig sund fornuft, kan få folk til at gå
udenom..

Fra : ShutEye

Dato : 23-10-07 18:06

> Tro kan flytte bjerge - men almindelig sund fornuft, kan få folk til at gå
> udenom..

Slår du ikke panden ret tit ?

Fra : Henrik B.

Dato : 23-10-07 18:20

"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Slår du ikke panden ret tit ?

Nope! Den er smurt med TEC2000.... )

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-07 18:01

> Hejsa.
>
> Ja, det er det den kommende weekend (+torsdag-fredag), at Biler For Alle
> er i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?

Ja hele familien + ven afsted lørdag.

Mvh. Ulrich

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-10-07 21:36

In article <471dd7c0$0$2093$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> [...]

> i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?
>
> Jeg kører turen Århus - Herning på lørdag.

Jeg tager den søndag :)

Fra : Niels Pein

Dato : 23-10-07 22:37

"Henrik B." skrev ...
> Hejsa.
>
> Ja, det er det den kommende weekend (+torsdag-fredag), at Biler For Alle
> er i Herning. Er der andre "herindefra", som skal derop/over/ned?

Kigger nok forbi lørdag, men kan ikke blive længere end til kl. 15.
Hvilke tidspunkter er der åbent?
--
Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX