jarr de more nauer
Fra : mpamdk@yahoo.dk

Dato : 23-10-07 09:14

Eere u fistro dela pradra. Mi via caga ein tu muila. Te da cuiin?

Fra : Øl er godt !

Dato : 23-10-07 09:20

"mpamdk@yahoo.dk" <cathy.willows6@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Eere u fistro dela pradra. Mi via caga ein tu muila. Te da cuiin?

Bali bubba ditto komedis ytto otto ?
Fidelilejdidum

TAG DEN !

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-10-07 15:15

Isang tao pinangalanan, "mpamdk@yahoo.dk" <cathy.willows6@gmail.com>
nagsulat:

>Eere u fistro dela pradra. Mi via caga ein tu muila. Te da cuiin?

Federem U listro Adélia pare. Mi via age Fins taxa nótula. Tenda DA
culminei?
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : Øl er godt !

Dato : 23-10-07 18:17

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nagsulat:

> Federem U listro Adélia pare. Mi via age Fins taxa nótula. Tenda DA

Det var da vist lidt blæret , hva`Claus ?

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-10-07 20:33

Isang tao pinangalanan, "Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte>
nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Det var da vist lidt blæret , hva`Claus ?

Jeps. og sjawt

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-10-07 19:39

> Isang tao pinangalanan, "Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte>
> nagsulat:

> Jeps. og sjawt

Så skal vi vel også have oversættelsen? :)

- Martin

Fra : Claus Frørup

Dato : 24-10-07 21:11

Isang tao pinangalanan, "Martin Petersen"
<usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Så skal vi vel også have oversættelsen? :)

Noget med en fed liste af notesblokke i fins taxa der kulminerer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-10-07 00:33

Claus Frørup skrev:
> Noget med en fed liste af notesblokke i fins taxa der kulminerer

Hvad skal jeg nu blandes ind i det for?
Og jeg kører altså ikke taxi mere!

--
MVH Finn
Jeg har overskud til at vise hensyn til dig i trafikken.

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-10-07 15:56

Isang tao pinangalanan, Finn Guldmann <n@a.invalid> nagsulat:

>Hvad skal jeg nu blandes ind i det for?

Aner det ikke, det var noget den portugesiske stavekontrol ordnede.
Måske du har været uartig i Lissabon?

>Og jeg kører altså ikke taxi mere!

Hvordan kommer Sonja så til sommerfest? ))

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-10-07 16:11

>Hvordan kommer Sonja så til sommerfest? ))

Det var forhåbentligt ikke ham, der ikke hentede os i Ævletoft den der
dag ??

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-10-07 16:27

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Det var forhåbentligt ikke ham, der ikke hentede os i Ævletoft den der
> dag ??

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

TOP-historie.

PS. Har nogen af jer kontrolleret den der GPS, den siger vist noget om en
undervandsbåd.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-10-07 16:29

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>TOP-historie.

Åeh ja - omtalte bil bliver jo snart brormanden's så pas på derude !

>PS. Har nogen af jer kontrolleret den der GPS, den siger vist noget om en
>undervandsbåd.

Jep - vi konstaterede at Mols linien har verdens hurtigste ubåde

--
Jan_stevns

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-10-07 17:20

jan@bygteknik.dk skrev:

> Det var forhåbentligt ikke ham, der ikke hentede os i Ævletoft den der
> dag ??

Så ville jeg HELT SIKKERT havde kunnet huske det.

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-10-07 18:41

Isang tao pinangalanan, jan@bygteknik.dk nagsulat:

>Det var forhåbentligt ikke ham, der ikke hentede os i Ævletoft den der
>dag ??

Nu har jeg jo delt soveværelse med Finn så det kan jeg godt garantere
at det ikke var

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-10-07 17:20

Claus Frørup skrev:
> Aner det ikke, det var noget den portugesiske stavekontrol ordnede.
> Måske du har været uartig i Lissabon?

Jeg har været i Lissabon, og hvis det at køre med lastbil steder hvor
man egentlig ikke har noget at gøre med lastbil betyder at man er
uartig, ja så har jeg nok været uartig i Lissabon.

> Hvordan kommer Sonja så til sommerfest? ))

Hun kører da selv. (svjv)

Fra : Claus Frørup

Dato : 27-10-07 18:43

> [...]

>man egentlig ikke har noget at gøre med lastbil betyder at man er
>uartig, ja så har jeg nok været uartig i Lissabon.

Gad vide hvordan jeg kunne gætte det

>Hun kører da selv. (svjv)

Har hun stadig det dersens rugbrødspickup agtige noget?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-10-07 22:12

> Har hun stadig det dersens rugbrødspickup agtige noget?

Hvis jeg gætter rigtigt, så fylder den slags viiifffff'e dyr ikke så meget,
at det kvalificerer til den slags transportmidler

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 27-10-07 22:15

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Hvis jeg gætter rigtigt, så fylder den slags viiifffff'e dyr ikke så meget,
>at det kvalificerer til den slags transportmidler

selv mine propper er sgu' større ;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-10-07 22:57

> selv mine propper er sgu' større ;)

Størrelsen snyder.
Det er STORE dyr i meget lille indpakning.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 28-10-07 17:53

Isang tao pinangalanan, "Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com>
nagsulat:

>"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis jeg gætter rigtigt, så fylder den slags viiifffff'e dyr ikke så meget,
>at det kvalificerer til den slags transportmidler

Gættet var rigtigt nok, det var bare mængden du fejlede på

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 28-10-07 18:11

Claus Frørup <Claus@froerup.dk> skrev :

>Gættet var rigtigt nok, det var bare mængden du fejlede på

Han hun da flere viff'er end jeg har katte ?

--
Jan_stevns

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-10-07 19:13

jan@bygteknik.dk skrev:
> Han hun da flere viff'er end jeg har katte ?

Hvor mange hun har nu ved jeg ikke, men hun har da været op på 29 på et
tidspunkt.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 28-10-07 19:19

Finn Guldmann <n@a.invalid> skrev :

>Hvor mange hun har nu ved jeg ikke, men hun har da været op på 29 på et
>tidspunkt.

gud fader beva..... øehhh ... (tælle, tælle...) nå .... ok

;)

--
Jan_stevns

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-10-07 22:30

> Hvor mange hun har nu ved jeg ikke, men hun har da været op på 29 på et
> tidspunkt.

og de størrelser har hver især personlighed for mindst 5!

)))

--
mvh Uffe (ejer af en 3.5kg model
Mondeo 1,8i

Fra : Claus Frørup

Dato : 28-10-07 22:35

Isang tao pinangalanan, jan@bygteknik.dk nagsulat:

>Han hun da flere viff'er end jeg har katte ?

Naturens gang og så omsætning regulerer det, men jeg mener hun på et
tidspunkt hvde 20-25 stks

Fra : Møller

Dato : 24-10-07 21:12

Martin Petersen skrev:

> Så skal vi vel også have oversættelsen? :)

Language   Match
Italian    65.69%
Latin       63.19%
Indonesian    61.76%
French       61.58%
English    61.41%
Latvian    60.5%
Swedish    57.97%
Hungarian    56.66%
Finnish    56.6%
Tongonian    56.14%
German       55.18%
Fries       55.12%
Spanish    54.77%
Portuguese    51.47%
Dutch       51.18%
Suid Afrikaans    50.83%
Polish       50.81%
Norwegian    49.88%
Hawaiian    38.95%

Så er det måske "Ialiensk for begyndere"

Møller

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-10-07 23:05

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hawaiian 38.95%
> Så er det måske "Ialiensk for begyndere"

Jeg tror mere på Thai.
Det er et forsigtigt gæt ud fra Claus' skjortevalg (solbriller, tak

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Møller

Dato : 25-10-07 11:20

Uffe Bærentsen skrev:

> Jeg tror mere på Thai.
> Det er et forsigtigt gæt ud fra Claus' skjortevalg (solbriller, tak

Hawaii?

Møller

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-10-07 13:46

Isang tao pinangalanan, Møller <M@g2net.dk> nagsulat:

>Hawaii?

Nah... kreativ brug af stavekontrollen på flere sprog
Italiensk, portugesisk, tysk og finsk