Mosegård
Fra : ben9

Dato : 10-11-07 11:48

Hej gruppe
Jeg har ladet mig fortælle at der er en dansk forfatter der har beskæftiget
sig meget med kristendom.

Han skulle hedde Moseholm Er der nogen der kender ham?

Hilsen Benny Nielsen

Fra : Vidal

Dato : 10-11-07 14:58

ben9 skrev:
> Hej gruppe
> Jeg har ladet mig fortælle at der er en dansk forfatter der har beskæftiget
> sig meget med kristendom.
>
> Han skulle hedde Moseholm Er der nogen der kender ham?

Jeg tror, du tager fejl, han er jazzmusiker, bassist,
ikke forfatter.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : ben9

Dato : 10-11-07 15:32

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, du tager fejl, han er jazzmusiker, bassist,
> ikke forfatter.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

øv - du har ret i at moseholm er det du siger, men kender ud mosegård?

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-11-07 19:11

> Jeg tror, du tager fejl, han er jazzmusiker, bassist,
> ikke forfatter.

Måske du alligevel har ret?

--
-Jens B.