Hvem har skabt Gud?
Fra : Andreas Falck

Dato : 25-10-07 17:00

Hvem skabte Gud? Det er let at lave et argument for Guds eksistens fra et
kosmologisk standpunkt. Som årene er gået går en større del af det
videnskabelige data imod ateistiske formodninger om hvordan stof og kosmos
blev til, og hvordan det er kommet frem til nuværende position.

Læs resten her:
http://skabelsen.info/news.php?extend.12

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Peter Mogensen

Dato : 25-10-07 17:23

Andreas Falck wrote:
> [...]
> videnskabelige data imod ateistiske formodninger om hvordan stof og
> kosmos blev til, og hvordan det er kommet frem til nuværende position.

Jeg kommer igen i tanke om denne fascinerende kommentar:

"Hvorfor er gruppen "dk.livssyn" egentlig oversvømmet og domineret af
spørgsmålet om evolution conta skabelse og ID. Er der en lurende
(ubevidst?) usikkerhed hos evolutionister der gør at de dybest set søger
deres 'livssyn' bekræftet? eller kuldkastet? af nogle med et bedre
funderet livssyn? "
-- JoVe, okt. 2007

Hvem er det, der starter trådene om disse emner?

Peter

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 25-10-07 21:23

Peter Mogensen skrev i <4720c2ee$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> den
Thursday 25 October 2007 18:23 i gruppen dk.livssyn.kristendom:
> [...]
> (ubevidst?) usikkerhed hos evolutionister der gør at de dybest set søger
> deres 'livssyn' bekræftet? eller kuldkastet? af nogle med et bedre

Leger du lidt "Mogens Kall"?

> Hvem er det, der starter trådene om disse emner?

Hehe. Den slags tråde startes ret ofte af kreationister også, så...

Henrik, Dianalund
www.adsense-success.co.nr - www.tjenfritid.dk/blog
www.tjenfritid.dk/recommends/wanna-earn-cash/

Fra : Ivar

Dato : 25-10-07 21:00

Andreas Falck skrev:

> Hvem skabte Gud?

Mennesket!

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-10-07 21:09

Ivar skrev i mn.cd277d7a3ec5788b.31159@nozpamwebspeed.dk:

> Mennesket!

Ja, det siger du jo, - men det bliver det vel ikke rigtigt af blot fordi du
siger det.

Og livet har jo ej heller skabt sig selv ud af livløst materiale blot fordi
nogle darwinister babler derom, og hvem har forøvrigt skabt det livløse
materiale livet skulle have skabt sig selv ud af?

Fra : J. Nielsen

Dato : 25-10-07 21:59

On Thu, 25 Oct 2007 22:08:36 +0200, "Andreas Falck"
<dewnull@tiscali.invalid> wrote:

>...og hvem har forøvrigt skabt det livløse
>materiale livet skulle have skabt sig selv ud af?

Smart træk, Andreas. Nu har du endnu en skyttegrav at søge tilflugt i
hvis "livets opståen" skulle blive løbet overende af onde ateistiske
videnskabsmænd i hvide kitler.
--

-JN-

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-10-07 22:08

J. Nielsen skrev i 2202i3521j4j0ll0g11m8efmhad4t1gn3f@4ax.com:

[... ]

> Smart træk, Andreas. Nu har du endnu en skyttegrav at søge tilflugt i
> hvis "livets opståen" skulle blive løbet overende af onde ateistiske
> videnskabsmænd i hvide kitler.

Tja, nu er det jo et varemærke for darwinistiske fundamentalister at være
leveringsdygtige i ikke-forklaringer som de samtidig påstår skulle være
veldokumenterede fakta! LOL

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 27-10-07 22:32

Andreas Falck wrote:

> Og livet har jo ej heller skabt sig selv ud af livløst materiale blot
> fordi nogle darwinister babler derom

Det har du nu skrevet i ufattelig mange indlæg. Kan du komme med bare en
enkelt reference på en "darwinist", der "babler" om livløst materiale
bliver liv ?

/Martin

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-10-07 00:12

Martin M. Pedersen skrev i 4723ae90$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Det har du nu skrevet i ufattelig mange indlæg. Kan du komme med bare
> en enkelt reference på en "darwinist", der "babler" om livløst
> materiale bliver liv ?

Ja, dig, Jens P. Olsen og yderligere nogle stykker!

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 13-11-07 11:06

Andreas Falck wrote:

> Ja, dig, Jens P. Olsen og yderligere nogle stykker!

Er du enig i flg. to påstande ?

1. Jorden har engang været livløs.
2. Jorden er ikke livløs idag.

/Martin

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-11-07 11:17

Martin M. Pedersen skrev i 47397745$0$15900$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

[ ... ]
> 1. Jorden har engang været livløs.
> 2. Jorden er ikke livløs idag.

1. ja

og jorden er da stadig livløs! - Jeg har endnu aldrig mødt en med
naturvidenskabelig indsigt der påstår at jorden ikke er livløs.

Fra : ben9

Dato : 13-11-07 13:41

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> og jorden er da stadig livløs! - Jeg har endnu aldrig mødt en med
> naturvidenskabelig indsigt der påstår at jorden ikke er livløs.

Ska du ikke ha rettet din signatur?

Der står "venlig".

Fra : Ivar

Dato : 28-10-07 12:18

Andreas Falck skrev:

> Ja, det siger du jo, - men det bliver det vel ikke rigtigt af blot fordi du
> siger det.

Det gælder jo for langt det meste, der bliver skrevet her i gruppen.
Det bliver hverken mere eller mere rigtigt af at blive gentaget.

Jeg går ud fra at du er enig i, at der findes menneskeskabte religiøse
forklaringer. Du accepterer vel ikke, at japanerne er børn af solen.

Hvis du virkelig var interesseret i hvilke religioner, der
menneskeskabte og hvilke der er sande skal du finde en metode
til at adskille dem.

De fleste religioner giver selv svar på hvorledes man skal finde
sandheden. Svaret er det samme hver gang, religionen er selv sand,
og de andre er falske.

Findes der andre metoder end videnskaben til at udskille de
mennskeskabte religioner?

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Rado

Dato : 26-10-07 11:52

On Thu, 25 Oct 2007 21:59:30 +0200, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

>Mennesket!

"God created man in his own image.
And man, being a gentleman, returned the favor."
-- Rousseau

--
Rado

"The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge."

Fra : Michael Zedeler

Dato : 27-10-07 14:01

Rado wrote:

> "God created man in his own image.
> And man, being a gentleman, returned the favor."
> -- Rousseau

Hvordan ser bevidsthed ud, Rado?

Mvh. Michael.

Fra : struer

Dato : 26-10-07 05:11

On 25 Okt., 23:00, "Andreas Falck" <dewn...@tiscali.invalid> wrote:
> [...]
> Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093http://bibeltro.dk/+http://skabelsen.info/ + *DebatForum*http://RUI.ravsted.dk- den lokale ungdoms- & idrætsforeninghttp://ravsted.dk/- nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Det må være et spørgsmål kun Mormonerne kan svare på, da de selv
bliver til åndelige guder

Erik

Fra : Dybbøl

Dato : 26-10-07 11:23

Andreas Falck wrote:
> [...]
> videnskabelige data imod ateistiske formodninger om hvordan stof og
> kosmos blev til, og hvordan det er kommet frem til nuværende position.

Sikken noget vås! Gud kan kun erkendes ved kategorien 'TRO'. Den
menneskelige såkaldte videnskab formår intet i den retning. Det er
tåbeligt at begynde på den slags. Spørgsmålet er derfor ubehjælpeligt
barnligt.

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-10-07 13:14

Dybbøl skrev i 4721bfed$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> menneskelige såkaldte videnskab formår intet i den retning. Det er
> tåbeligt at begynde på den slags. Spørgsmålet er derfor ubehjælpeligt

Det eneste tåbelige er de fanatiske fundamentalistiske ateisters
latterkrampende forsøg på at undgå enhver tanke om muligheden af Guds
eksistens.

Nickname "Dybbøl" = Søren Jessen? - En meget nærliggende tanke!

Fra : Dybbøl

Dato : 26-10-07 15:35

Andreas Falck wrote:

> Det eneste tåbelige er de fanatiske fundamentalistiske ateisters
> latterkrampende forsøg på at undgå enhver tanke om muligheden af Guds
> eksistens.

Hvad har det med dit spørgsmål at gøre? Mon ikke du blander nogle helt
forskellige ting sammen?

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-10-07 16:17

Dybbøl wrote:

> Hvad har det med dit spørgsmål at gøre? Mon ikke du blander nogle helt
> forskellige ting sammen?

Du skulle bare se ham snakke uden om i dk.livssyn med samme trådstarter.

Fra : Dybbøl

Dato : 26-10-07 18:49

Martin Andersen wrote:

> Du skulle bare se ham snakke uden om i dk.livssyn med samme trådstarter.

Okay, men dér en debat om ateisme måske relevant? Denne gruppe handler
vel om kristendom?

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-10-07 21:31

Dybbøl wrote:

> Okay, men dér en debat om ateisme måske relevant? Denne gruppe handler
> vel om kristendom?

Det er ikke en "debat om ateisme", der er ham der ikke vil forholde sig
til artiklen han selv bringer. Når jeg har svaret ham på dk.livssyn og
han her skriver om "fanatiske fundamentalistiske ateisters
latterkramper" må det være mig hans offerkompleks taler om.

Fra : Dybbøl

Dato : 26-10-07 22:01

Martin Andersen wrote:

> [...]
> han her skriver om "fanatiske fundamentalistiske ateisters
> latterkramper" må det være mig hans offerkompleks taler om.

Jeg ønsker ikke at debattere i livssyn.dk, og lod derfor være med at
krydsposte - hvorfor i alverden blander du debatten i livssyn.dk ind i
denne gruppe? Har du og Andreas Falck et mellemværende? Skån os for
jeres skærmydsler!

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-10-07 22:05

Dybbøl skrev i 4722558f$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

[ ... ]
> Har du og Andreas Falck et mellemværende? Skån os for
> jeres skærmydsler!

Jeg har i al fald ikke noget mellemværende med ham. Men jeg har et
frundliggende anderledes livssyn end han har.

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-10-07 23:06

Dybbøl wrote:
> [...]
> krydsposte - hvorfor i alverden blander du debatten i livssyn.dk ind i
> denne gruppe? Har du og Andreas Falck et mellemværende? Skån os for

Pff, AF startede tråden ved at krydsposte mellem de to grupper. Jeg
"blander" ikke noget som helst ind i det, hvis noget oplyste jeg *dig*
om hvordan AF forholdte sig andet steds om præcis samme emne efter du
havde kommenteret det her.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-07 08:46

Alle har skabt gud på hver sin måde ved at projicere forældrebillede over i
noget abstrakt

"Gud er en illusion skabt af mennesket, for at trøste dem vedr deres
hjælpeløshed, når de er vokset fra forældrene". Freud

RG1 Atheism is rather in the lip than in the heart of man.
Francis Bacon

rg1 Den kendsgerning, at en troende er lykkelige end en
skeptiker, har ikke større betydning for sagen end at en beruset mand er
lykkeligere end en ædru. Lykken ved lettroenhed er en billig og farlig
følelse. Bernard Shaw

RG1 Den, der har kunst og videnskab, han har religion; den, der
ikke har kunst og videnskab, lad ham have religion.
Goethe

Rg6 En del kristne er mere kristne, end de er mennesker. Carl
Erik Soya

rg1 Religionen er for de fleste noget som man tror på, fordi man
tror, at de andre tror på den. Hjalmar Söderberg

Rg1 The folly of one man is the fortune of another.
Francis Bacon

Rg1 Vi fungerer på naturvidenskabens premisser. Jorden er ikke
skabt af Gud, og han holder den ikke oppe. Thorkild Grosbøl,
Sognepræst

Tro og erkendelse

Rg1e Every thing to be true must become a religion. Oscar Wilde

rg1e Gud er en tanke der gør alt lige krumt og får alt fast til at
dreje..Overmenneskets skygge er kommet til mig - hvad bryder jeg mig nu om -
guder. Nietzsche

Rg1e Hvad er sandhed? I religionen er det simpelthen den mening, der
har overlevet. I videnskaben er det den sidste sensation. I kunsten er det
ens seneste stemning.Oscar Wilde

Rg1e I respect faith, but doubt is what gets you an education.Wilson
Mizner,1876-1933, American playwright

Rg1f Hvad var der ved at komme i himlen, hvis alle skulle derop?
Palle Lauring

Tro og moral

rg1m `Religion is what keeps the poor from murdering the rich.'
Napoleon Bonaparte (1769-1821

rg1m Du må ikke røve. Du må ikke ihjelslå. Sådanne ord kaldte man
engang hellige. Dem bøjede man knæ og hoved for. Dem tog man skoene af for.
Men jeg spørger jer: Hvor var der nogensinde bedre røvere og drabsmænd i
verden end sådanne hellige ord selv har været det- ligger det ikke i alt liv
selv at røve og slå ihjel.Og derved at sådanne ord kaldtes hellige, blev
SANDHEDEN så ikke derved slået ihjel. Nietzsche

Rg1m Enhver religion er god, som lærer os at være gode. Thomas
Paine

Rg1m Giv kejseren, hvad kejserens er, og Gud, hvad Guds er. (Ordsprog)

rg1m Religionen gør ikke menneskene bedre. André Gide

Rg2 God is dead; but considering the state the species Man is in,
there will perhaps be caves, for ages yet, in which his shadow will be shown
Friedrich Nietzsche

Rg3 Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,
og som følgelig er sikker på at fortjene paradiset ved at
skære halsen over på en? /Voltaire/

rg3 Kristendommen vil utvivlsomt overleve på Jorden ti
århundreder endnu - udstoppet og på museum. Mark Twain

Rg4 Hvilken religion jeg bekender mig til? Ingen af alle dem, du
nævner mig. "Og hvorfor ingen" Af religion. Goethe

Rg1m Jeg tror ikke, Gud bryder sig om at blive tilbedt. Han ville
hellere se menneskene elske deres medmennesker. Charles M.
Schulz(Radiserne's "Thomas")

Rg4b Kjærligheten til en eneste skapning er barbarisk. For den
utøves på alle andres bekostning. Det gjelder også kjærligheten til
Gud.Nietzsche

rg5 Så megen kærlighed og godhed findes ikke her i verden, at man har ret
til at sløse det bort på et opdigtet væsen. Friedrich
Nietzsche )

Rg5 "Jeg besværger jer, brødre, vær jorden tro og lyt ikke til
dem, der taler til jer om overjordiske håb!Giftblandere er de, hvad enten de
ved det eller ej."Nietzsche

rg5 Det der er sandt, er det jeg ikke kan lade være med at tro.
Oliver Wendell Holmes, Jr

Rg5 Kristendom, alkohol, - de to store korruptionsmidler.Stillet
over for islam og kristendommen skulle der jo egentlig ikke være noget valg,
så lidt som over for en araber og en jøde. Afgørelsen er truffet Krig på
kniven med Rom! Fred, venskab her står det ingen frit for at vælge. Enten er
man Tschandala, eller også er man det ikke. "med islam": således følte,
således handlede hin store fritænker, geniet blandt de tyske kejsere,
Frederik den Anden. Hvorledes? Skal en tysker være geni, fritænker, for at
kunne føle anstændigt? Jeg begriber ikke, hvordan en tysker nogen sinde har
kunnet føle kristeligt. Nietzsche

Rg5 Vent ikke på den yderste dom. Den finder sted hver dag.
Albert Camus

Rg6 Hvor vor Herre har en kirke, har fanden et kapell.
Danske Ordsprog

rg6 Der findes intet overnaturligt, siger man. Og dog er naturen
helt igennem overnaturlig. Johannes
Hohlenberg

Rg6 India has 2000000 gods and worships them all. In religion all
countries are paupers and India is the only millionaire. Mark Twain

Rg6 It is said that God is always on the side of the big
battalions. Voltaire 1694 - 1778

Rg6 Kirken er netop hvad Jesus gik imod og hvad han lærte sine
disciple at bekæmpe. Nietzsche

Rg6 Kristendommen har betydet meget for kærligheden ved at stemple
den som en synd. Anatole France

Rg6 Sammenlignet med staten er kirken dog en ædlere institution
Nietzsche

Rg6 Virak. Buddha siger "smisk ikke for din velgører!". Det skulle
man prøve at sige i en kristen kirke: det ville straks rense luften for alt
kristent. Nietzsche

Rg6 When the missionaries came to Africa, they had the Bible and
we had the land. They said: "Let us pray". We closed our eyes. When we
opened them we had the Bible and they had the land. Desmond Tutu

Rg7 "Netop det er guddommelighed, at der er guder, men ingen Gud
til!"Nietzsche

Rg7 Religion og moral er den enkeltes privatsag.Kirken frigøres fra
statslig styring. Det sikrer at menighedsrådene overtager det fulde ansvar
for alle udgifter og indtægter". Fremskridtspartiets program mens Glistrup
var leder

Fra : Dybbøl

Dato : 30-10-07 14:58

Martin Andersen wrote:

> [...]
> "blander" ikke noget som helst ind i det, hvis noget oplyste jeg *dig*
> om hvordan AF forholdte sig andet steds om præcis samme emne efter du

Hmmm, jamen kan du så ikke også fortælle mig hvordan dronning Margrethe
forholder sig til. emnet?

Fra : Martin Andersen

Dato : 30-10-07 18:17

Dybbøl wrote:

> Hmmm, jamen kan du så ikke også fortælle mig hvordan dronning Margrethe
> forholder sig til. emnet?

Næ, det ved jeg ikke noget om.

Fra : fribytteren

Dato : 28-10-07 18:00

On 25 Okt., 17:00, "Andreas Falck" <dewn...@tiscali.invalid> wrote:
> [...]
> videnskabelige data imod ateistiske formodninger om hvordan stof og kosmos
> blev til, og hvordan det er kommet frem til nuværende position.

Mennesket skabte Gud og guder. Det er mennesket ved sin
bevidsthedevne, der skaber Gud og guder.

Havde mennesket ikke en bevidsthed om sin egen væren, ville mennesket
ikke kunne begribe Gudvæsenet. For kun gennem menneskets forståelse af
sin omverden, ved at forstå sin egen eksistens i denne, kunne
mennesket forme sig en begrebsverden, der kunne give en forklaring på,
hvem og hvad det selv er og hvorledes det kom til at eksistere.

Så længe mennesket kun havde sine egne sanser at begribe verden ud
fra, gjorde menneskene sig forestillinger om, at alt der bevægede sig
havde et bagvedliggende bevidst væsen, der styrede bevægelserne.

Disse bevidste væsner er i forskellige kulturkredse blevet betegnet
som værende guder og denne slags kulturkredse var faktisk de jødiske,
kristne og islamiske kultures frontløbere.

På et tidspunkt gjorde et folk de mange guders religion til en en-guds
(monoteistisk) religion. Det folk var det ægyptiske, der under farao
Amenophis IV også kaldet Akhenaten, som forbød den ægyptiske
mangegudet religion Amon-re religionen.

Denne Aten/Aton gud, var betegnelsen på solskiven. Det væsen der gav
varme og liv til både mennesker og dyr.

Intet menneske kunne se denne gud i øjnene uden at blive blind. Derfor
var det også almindeligt, at mennesker nedlod sit syn foran Gud.

Dette ritual, med ikke at se Gud i ansigtet/øjnene, blev ført videre i
de monoteistiske religioner jødedom, kristendom og islam.

Derfor er Gud skabt af menneskene og ikke omvendt, som alle mono-
teistisk religioner påstår.

Jeg kan endvidere godt forstå, at Andreas og hans lige strider med
ateisterne, der gerne henviser til Big Bang skabelsen. Det er jo to
religioner der kæmper om, hvem af dem der siger sandheden om
skabelsen.

Det er der jo ingen af dem der gør.

Når vi snakker om evolutionen eller som nogle også kalder den
"Darwinismen", så sloges de to grupper endnu engang om, hvem der siger
sandheden.

Endnu engang står vi med to stridende parter og ingen af dem siger
sandheden og kan end ikke komme med den.

Så er spørgsmålet:

Hvornår skulle Jorden og livet på Jorden være skabt eller opstået?

Nogle siger, at Jorden og livet, inkl. mennesket skalle være skabt for
5000 til 6000 år siden, mens andre siger, at Jorden er opstået for ca.
4,5 mia. år siden og liver for ca. 2-3 mia. år siden. Mennesket skulle
være opstået for ca. 3 mio. år siden, mens den nuværende menneskerace
"Homo Sapiens" skulle være opstået for ca. 40.000 år siden.

Så er det jeg siger til mig selv:
»Det er da flintrende ligegyldigt, hvor og hvornår Jorden, livet og
mennesket er skabt eller opstået. Vi er til her og nu og det er nu vi
afgør om menneskelivet skal fortsætte med at eksisterer eller om vi
skal lade menneskelivet ende som værende en parentes i Livets
udfoldelse.«

For at vi kan blive enige om at gøre menneskelivet vedvarende
eksisterende på Jorden, er vi nødsaget til at forkaste vores kæpheste,
om så vi er teister, ateister eller hvad vi end opfatter os selv som.
Mange strider om, hvem der siger sandheden, men sandheden findes ikke,
kun i stilheden, for det er løgnen der råber op og siger »Jeg er
sandheden!«

Nu kan du i ro og mag afgøre med dig selv, om det jeg her har fremført
er noget rimeligt eller noget der skal forkastes.

Jeg selv synes selvfølgelig det lyder rimeligt.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Peter Mogensen

Dato : 28-10-07 19:11

fribytteren wrote:
<kæphest>
> Mennesket skabte Gud og guder. Det er mennesket ved sin
> bevidsthedevne, der skaber Gud og guder.
</kæphest>
[...]
> [...]
[...]
> Jeg selv synes selvfølgelig det lyder rimeligt.

Men er du parat til at forkaste din kæphest? (markeret ovenfor)

Peter

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 28-10-07 20:01

On 28 Okt., 19:11, Peter Mogensen <apm-at-mutex-dot...@nospam.no>
wrote:
> fribytteren wrote:
>
> <kæphest>> Mennesket skabte Gud og guder. Det er mennesket ved sin
>
> </kæphest>

Det er da det fojkert du har markeret som kæphest. Her kommer den
korrekte markering

<kæphest>
[...]

Fribytteren er jo den lokal big-bang fornægter kook.

J.O.

Fra : fribytteren

Dato : 28-10-07 20:05

wrote:
> [...]
> [...]
> [...]
>
> Men er du parat til at forkaste din kæphest? (markeret ovenfor)

Hvilken?

Jeg forkastede da for flere uger siden min kæphest. At forklare
ateister deres tåbelighed i at kalde sig ateister.

Skulle der være andre er du da velkommen til at give mig oplysning
herom.

Det du herover har markeret som værende en kæphest er såmænd ikke en
kæphest, men en realitet. Et sovende og bevidstløst menneske forholder
sig ikke til en gud eller guder. Det er kun bevidste mennesker der
forholder sig til (skaber sig/forstiller sig) en gud eller guder.

Har du en anden mening vil det være fint at høre/læse den.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Peter Mogensen

Dato : 28-10-07 21:11

fribytteren wrote:

> Hvilken?

Det skulle vist være MEGET tydeligt af ovenstående. Prøv lige igen.
Hint: søg på ordet "kæphest"

> Jeg forkastede da for flere uger siden min kæphest. At forklare
> ateister deres tåbelighed i at kalde sig ateister.

Ok.. det har jeg ikke bemærket. Vil det sige at du er klar over det
tåbelige i at hævde at ateister tror på guder ?

> Det du herover har markeret som værende en kæphest er såmænd ikke en
> kæphest, men en realitet.

Ja. Det er vi skam helt enige i. Vi er jo begge ateister.

Peter