Iron Maiden i Horsens
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-11-07 00:11

Hey.

Jeg ér lige nødt til at sige, at så er der billetter i skabet i
indercirkelen til Iron Maiden....... Så er det jo bare at vente i godt 8
måneder, til d'herrer gider at indfinde sig

/Ole

Fra : Kong Kent

Dato : 13-11-07 05:52

> Jeg ér lige nødt til at sige, at så er der billetter i skabet i
> indercirkelen til Iron Maiden....... Så er det jo bare at vente i godt 8
> måneder, til d'herrer gider at indfinde sig

Du er ikke ene mand om at have smidt 666 kr. efter en billet i går! :D

mvh

Kent - der også ser dem på Wacken ugen efter (www.wacken.com)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-11-07 12:32

On Tue, 13 Nov 2007 05:51:56 +0100, Kong Kent wrote:

> Du er ikke ene mand om at have smidt 666 kr. efter en billet i går! :D

Ha! 666 kr. :)

Så skal den her næsten linkes:
http://youtube.com/watch?v=icAzyx8EsKU

Fra : Max

Dato : 13-11-07 09:59

Hej Ole

> Jeg ér lige nødt til at sige, at så er der billetter i skabet i
> indercirkelen til Iron Maiden....... Så er det jo bare at vente i

Var det derfor der var kø foran teatret mandag morgen ?

--
Mvh Max

Fra : Dopedog

Dato : 13-11-07 13:02

> Hej Ole

> Var det derfor der var kø foran teatret mandag morgen ?

Yepper.

Og ja, billetten er også i hus her