Dagens ord: Ace
Fra : Ole Thomsen

Dato : 11-11-07 11:06

Det er fristende at gå efter en royal flush, vi mangler to kort og jeg
skynder mig at snuppe esset

Og hvem kunne vide at Ace of Spades er bedst til banjo og violin? Mine
fødder får sit eget liv når jeg hører denne
http://www.youtube.com/watch?v=lp0TYNgWyKE

Ace Frehley og gutterne i Kiss blev aldrig rigtig min kop the, men de brugte
sgu effektive virkemidler http://www.youtube.com/watch?v=TgsoJrzplUI

Spil er den direkte vej til fordærv, så jeg vælger at tage turen til Helvede
med Chris Rea og hans sprøde guitar
http://www.youtube.com/watch?v=060hM-JVClg

Og nu jeg har taletid, til sidst en sang jeg desværre ikke kan associere til
dagens ord.... jeg har lige genopdaget det geniale George Harrison album All
Things Must Pass (2001 remaster anbefales stærkt!).
Nyd Pete Drakes steel guitar på I Live for You
http://www.youtube.com/watch?v=U8ZiM43FdPA

Ole Thomsen

Fra : Holst

Dato : 11-11-07 11:15

Ole Thomsen wrote:

> Spil er den direkte vej til fordærv, så jeg vælger at tage turen til Helvede
> med Chris Rea og hans sprøde guitar
> http://www.youtube.com/watch?v=060hM-JVClg

Prægtigt nummer, som det godt nok er længe siden jeg har hørt.

Det eneste jeg lige kan forbinde med Ace og Ace of Base, og det er jo
næsten ikke værd at nævne, men her er det i al sin vederstyggelighed:

http://www.youtube.com/watch?v=96jFtzVa80A

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 12:43

Ole Thomsen wrote:
> Det er fristende at gå efter en royal flush, vi mangler to kort og jeg
> skynder mig at snuppe esset

Ace/How long

En klassiker man hører _alt_ for sjældent

http://www.youtube.com/watch?v=qF3yNWvVwxg

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 15:02

Trekroner wrote:

> Ace/How long
>
> En klassiker man hører _alt_ for sjældent
>
> http://www.youtube.com/watch?v=qF3yNWvVwxg

Fremragende nummer, må jeg henvise til et remix af den lavet af Dillons
& Dickins det er ret tro mod originalen, men bestemt beat orienteret.
kan anbefales.

:)
Claus

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 11-11-07 17:23

On Sun, 11 Nov 2007 11:05:51 +0100, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk>
wrote:

>Det er fristende at gå efter en royal flush, vi mangler to kort og jeg
>skynder mig at snuppe esset

Abrikos kortspil:

The Gambler med Kenny Rogers
http://www.youtube.com/watch?v=kn481KcjvMo

It has an ace that you can keep!

sayonara
Martin Mose Larsen

Det man skriver, er man selv!

Fra : Max

Dato : 11-11-07 22:07

Hej Ole

> Det er fristende at gå efter en royal flush, vi mangler to kort og jeg
> skynder mig at snuppe esset

Så må Johhny Ace være selvskrevet

http://www.youtube.com/watch?v=1GWyPDm6hnA

http://www.youtube.com/watch?v=VBBnLGa4C18

http://www.youtube.com/watch?v=dmb3ImOk6e0

--
Mvh Max

Fra : Mathias

Dato : 12-11-07 00:23

Ole Thomsen skrev:
> [...]
>
> Og hvem kunne vide at Ace of Spades er bedst til banjo og violin? Mine
> fødder får sit eget liv når jeg hører denne

Hayseed Dixie! Sørg for at se dem live ved næstkommende lejlighed.

Og fra Ace Ventura får vi
http://youtube.com/watch?v=mwy5uqemp6c

som Bamse lod sig inspirere af og skrev en sang om en pige uden bukser.
Selvsamme medvirker på denne single til ære for børn i nød
http://youtube.com/watch?v=p5LdCTemQ5k
Og så nåede vi så småt nået frem til CV Jørgensen, men den er for egen
regning.

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-07 18:33

wrote:

> [...]
>
>Og hvem kunne vide at Ace of Spades er bedst til banjo og violin? Mine
>fødder får sit eget liv når jeg hører denne

Haha, nice men ikke nok
Vi SKAL altså have Motorhead på banen:
http://www.youtube.com/watch?v=ImrtZRrS70w

Så er der også lige kommet et nyt spil til Xbox-360, nemlig HALO3.
Spillet indeholder nummerer: "Chase The Ace"
http://www.youtube.com/watch?v=2RXAX-ChlUg
eller http://www.youtube.com/watch?v=ihQZELs92f4

Helt i en anden genre, nemlig blues, finder vi ingen ringere end Buddy
Ace (Født Jimmy Lee Land), her med nummeret "It don't hurt no more":
http://www.youtube.com/watch?v=YbQGdtYD6Mw

/Alex

Fra : Ole Thomsen

Dato : 12-11-07 21:44

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Så er der også lige kommet et nyt spil til Xbox-360, nemlig HALO3.
> Spillet indeholder nummerer: "Chase The Ace"
> http://www.youtube.com/watch?v=2RXAX-ChlUg
> eller http://www.youtube.com/watch?v=ihQZELs92f4

Det der kunne godt få mig til at opgradere husets X-Box til 360!

For børnenes skyld naturligvis

Ole Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-07 22:54

On Mon, 12 Nov 2007 21:43:44 +0100, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk>
wrote:

>Det der kunne godt få mig til at opgradere husets X-Box til 360!
>
>For børnenes skyld naturligvis

Ja, selvfølgelig.
Helt samme grund som jeg opgraderede juniors playstation med 2
plastikguitarer og spillet Guitar Hero

/Alex

Fra : Ole Thomsen

Dato : 12-11-07 21:29

Stafetten går videre til Michael for How Long - ikke kun fordi det er et
godt nummer, men osse fordi det har sendt mig på jagt i min egen
pladesamling.

Jeg er stensikker på jeg har nummeret med en anden kunstner, men kan
simpelthen ikke komme i tanke om hvem...

Ole Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-07 21:54

Ole Thomsen wrote:
> [...]
> pladesamling.
>
> Jeg er stensikker på jeg har nummeret med en anden kunstner, men kan
> simpelthen ikke komme i tanke om hvem...

Van Morrsion har vidst også indspillet den hvis jeg husker rigtigt.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 13-11-07 21:29

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message

> Van Morrsion har vidst også indspillet den hvis jeg husker rigtigt.

Det er mere disco-agtigt, har muligvis ligget på den "test-CD" der fulgte
med min første Philips-afspiller i starten af firserne. Kan desværre ikke
finde den.

Ole Thomsen