Frames Problem i Quake 3
Fra : Michael

Dato : 02-01-02 21:32

hej!
Når jeg står foran spejlet i den 1. bane i q 3, trækker min computer kun ca
20-30 frames i sec.
Det er lige meget om jeg sætter opløsningen til 800 gange 600 eller 1024
gange768, framsene er det samme....????
Når jeg flytter mig fra spejlet, stiger framesne til omkring 85.
Det er ikke kun foran spejlet at min comp. trækker så lidt frames også i
andre steder i andre baner.
Min computer består af
800 MHZ Duron(kan det være problemet, at min processor er for dårlig )
320 pc 133 RAM
Et daytona geforce2 pro 64 ddr RAM

Hilsen Michael

Ps.Hvad trækker i foran spejlet(for at se framesne skal man skrive
cg_drawFPS 1 og trykke tab), og hvor gode er jeres computere ?

Fra : Frank Andersen

Dato : 15-07-01 09:03

Du har en super computer. Hvad med bare at spille spillet ?

Frank
Michael <skatermann@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_Wm37.299$vh2.18242@news.get2net.dk...

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 15-07-01 10:38

> [...]
>
> Ps.Hvad trækker i foran spejlet(for at se framesne skal man skrive
> cg_drawFPS 1 og trykke tab), og hvor gode er jeres computere ?

Hvor skriver man ovenstående helt præcist????

Fra : René B. Lauritsen

Dato : 19-07-01 00:45

Hej,

Jeg får ca. det samme med:

AMD Duron 750 MHz
256 MB RAM (kører CL2)
Asus Geforce 2 MX 32 MB SDRAM
Nvidia Driver 12.90 (måske det er dem du skal installere)
opløsning: 1024 x 768

Mvh.

René

Fra : René B. Lauritsen

Dato : 19-07-01 00:46

Forresten!

Nu hvor du har et svar, så slet lige dit indlæg. Vi gider ikke se på det
øverst frem til januar 2002!

Fra : Devast8or

Dato : 19-07-01 01:17

Jo tak det ville være dejligt at få det væk. Jeg tror heller ikke at der er
nogen i dk.edb.hardware eller dk.edb.spil der gider se på det så længe :|
Man bliver jo snart fristet til at introducere ham til kill-filteret.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henrik Dissing

Dato : 19-07-01 14:11

On Thu, 19 Jul 2001 02:16:47 +0200, Devast8or wrote:

> [...]
>nogen i dk.edb.hardware eller dk.edb.spil der gider se på det så længe :|
>Man bliver jo snart fristet til at introducere ham til kill-filteret.

Brug dog en ordentlig news reader som ikke lider af den vildfarelse at uret
i alle PC'er i hele verden til enhver tid kører korrekt. Så ville vi andre
også slippe for at se på alle de hadefulde angreb et sølle forkert stillet
ur udløser gang på gang.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 19-07-01 15:08

"Henrik Dissing" <hendis@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også slippe for at se på alle de hadefulde angreb et sølle forkert stillet

Og hvilken er denne så?

Fra : Devast8or

Dato : 19-07-01 16:11

Nu er det jo sådan set mig og kun mig der betemmer hvilken newsreader jeg
bruger. Og OE er et af de få MS programmer jeg faktisk synes om.

Devast8or

--
Spamfilter activated