Verdens bedste musiker er fundet!
Fra : -= JF =-

Dato : 09-11-07 15:01

Ifølge nedenstående link skulle dette være verdens bedste musiker.
Jeg er ikke helt enig, men hvad mener gruppens ærede læsere?

http://www.dumpalink.com/videos/Worlds_greatest_musician-j8g1.html

--
Mvh. John

Fra : Holst

Dato : 09-11-07 15:21

-= JF =- wrote:

> Ifølge nedenstående link skulle dette være verdens bedste musiker.
> Jeg er ikke helt enig, men hvad mener gruppens ærede læsere?

Det afhænger jo i høj grad af hvilke kriterier der opstilles for
vurderingen.

Fra : Max

Dato : 09-11-07 15:33

Hej

> Jeg er ikke helt enig, men hvad mener gruppens ærede læsere?

At den slags som sædvanlig er fuldstændigt ligegyldigt.

--
Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-11-07 15:37

-= JF =- skrev:

> Ifølge nedenstående link skulle dette være verdens bedste
> musiker. Jeg er ikke helt enig, men hvad mener gruppens
> ærede læsere?

Tandløst tidsspilde!

P.s. Skal man ikke i det mindste *spille* etellerandet for at
kaldes en *musiker*?

--
Herluf :·)

Fra : -= JF =-

Dato : 12-11-07 22:47

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Tandløst tidsspilde!
>
> P.s. Skal man ikke i det mindste *spille* etellerandet for at
> kaldes en *musiker*?

Hvad mener du... Har du sket ikke lagt mærke til hvordan han
(mal)trakterer sømandsklaveret
Den får da med hiv og sving

--
Mvh. John

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-11-07 01:21

-= JF =- skrev:

> Hvad mener du... Har du sket ikke lagt mærke til hvordan
> han (mal)trakterer sømandsklaveret
> Den får da med hiv og sving

Nå ja, jeg måtte dæmpe lyden så meget at jeg ikke kunne
høre "sømandsklaveret".

--
Herluf :·)

Fra : -= JF =-

Dato : 13-11-07 19:37

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Nå ja, jeg måtte dæmpe lyden så meget at jeg ikke kunne
> høre "sømandsklaveret".

Klogt træk

--
Mvh. John

Fra : John

Dato : 09-11-07 16:21

-= JF =- skrev:
> Ifølge nedenstående link skulle dette være verdens bedste musiker.
> Jeg er ikke helt enig, men hvad mener gruppens ærede læsere?

Spildtid.

Fra : -= JF =-

Dato : 12-11-07 22:59

John skrev:

> Spildtid.

Ja, uha da... Bare linket nu ikke holdt dig fra at læse adskillige tunge
værker!

--
Mvh. John

Fra : John

Dato : 13-11-07 18:52

-= JF =- skrev:

> Ja, uha da... Bare linket nu ikke holdt dig fra at læse adskillige tunge
> værker!

Næh, men hvis du forsøgte at være sjov så fejlede du.

Fra : -= JF =-

Dato : 13-11-07 19:39

John skrev:

> Næh, men hvis du forsøgte at være sjov så fejlede du.

tsk tsk tsk. Skub du bare glorien om i nakken.
_Jeg_ prøvede ikke at være sjov. Jeg linkede såmænd bare til en glad
tosse med en harmonika. At det ikke passer i dit kram - Tjah... Boller
fra Kohberg!

--
Mvh. John

Fra : Pernille

Dato : 13-11-07 20:28

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> [...]
> _Jeg_ prøvede ikke at være sjov. Jeg linkede såmænd bare til en glad tosse
> med en harmonika. At det ikke passer i dit kram - Tjah... Boller fra

Linket fik mig til at trække på smilebåndet... Og det skulle være så sundt!
Så, kom bare med flere morsomme links!

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 13-11-07 20:41

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Så, kom bare med flere morsomme links!

Ja tak til MORSOMME links.
Det var den, der refereres til slet, slet ikke.
/Jørgen

Fra : Pernille

Dato : 14-11-07 00:15

"Jørgen Sørensen" <js@josoSLETsoft.dk> skrev i en meddelelse
> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>
> Ja tak til MORSOMME links.
> Det var den, der refereres til slet, slet ikke.
> /Jørgen

Det må jo så være et spørgsmål om smag...
Jeg synes, egentlig, at klippet var sødt.
Rædsomme tænder, musik og sang, - men lidt sjov.

Fra : Pernille

Dato : 12-11-07 10:35

> Ifølge nedenstående link skulle dette være verdens bedste musiker.
> Jeg er ikke helt enig, men hvad mener gruppens ærede læsere?
>
> http://www.dumpalink.com/videos/Worlds_greatest_musician-j8g1.html

Lidt sødt... Skulle man ikke samle ind til nye tænder til ham.
Jeg synes nu, at "Må man ta' hunden med sig ind i Himlen", er en tand bedre.

Fra : -= JF =-

Dato : 12-11-07 23:01

Pernille skrev:

> Jeg synes nu, at "Må man ta' hunden med sig ind i Himlen", er en tand bedre.

Alt... *ALT* er bedre end Perletand, selv go'e gamle Birge

--
Mvh. John

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-11-07 16:26

On Fri, 09 Nov 2007 15:00:44 +0100, -= JF =- wrote:

> http://www.dumpalink.com/videos/Worlds_greatest_musician-j8g1.html

Minder mig lidt om denne video med Shitmat hvor der også optræder en "bums"
(eller en "chav"[1] som det vel egentlig er):

http://youtube.com/watch?v=JjshcLXKYDU

[1] http://www.urbandictionary.com/define.php?term=chav