elton john -1972
Fra : Steffen

Dato : 05-11-07 20:22

Et album som skulle være det bedste eller en af eltons bedste men hvad
hedder det? Tror at søs fenger nævnte det i go aften danmark idag. Jeg har
tidligere hørt om et 1972 album som skulle være godt med ham, så måske er
der noget om det.

Jeg er ikke selv den store tilhænger men synes at han er dygtig

Steffen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 05-11-07 19:59

On Mon, 5 Nov 2007 19:22:27 -0000, "Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk>
wrote:

> [...]
>der noget om det.
>
>Jeg er ikke selv den store tilhænger men synes at han er dygtig

Fra 1972 - såm må det være denne: Honky Chateau
http://wc06.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:w9ftxq95ld0e

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Morten Steen

Dato : 05-11-07 20:34

> Fra 1972 - såm må det være denne: Honky Chateau
> http://wc06.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:w9ftxq95ld0e

Helt sikkert et supergodt album, men hvis jeg skulle pege på et enkelt album
med Elton, vil det være Tumbleweed Connection. Klassisk!

Morten

Fra : -= JF =-

Dato : 05-11-07 22:01

Morten Steen skrev:

> Helt sikkert et supergodt album, men hvis jeg skulle pege på et enkelt album
> med Elton, vil det være Tumbleweed Connection. Klassisk!

Min stemme går til Captain Fantastic And The Brown Dirt Cowboy!
Kanon godt album!

I de go'e gamle vinyldage var jeg helt vild med 'Dont Shoot me...' men
jeg har ikke hørt det siden jeg skilte min af med alle mine vinyler for
små 20 år siden... Noget jeg i øvrigt stadig ærgrer mig over at jeg
gjorde

--
Mvh. John

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-11-07 15:57

On Mon, 05 Nov 2007 22:01:16 +0100, -= JF =- <null@null.null> wrote:

> [...]
>jeg har ikke hørt det siden jeg skilte min af med alle mine vinyler for
>små 20 år siden... Noget jeg i øvrigt stadig ærgrer mig over at jeg

Begge er gode forslag, men hvis det skal være fra 72 holder de ikke.

Fra : Max

Dato : 06-11-07 16:08

Hej Poul Erik

> Begge er gode forslag, men hvis det skal være fra 72 holder de ikke.

Nej, der der kun Honky Château at vælge imellem :)

--
Mvh Max